Четвер
12.01.2012
До червня кав’ярні-піцерії ТМ Scorini відкриються в Бердянську та Залізному Порті
 

Scorini продовжує розширеня мережі кав'ярень-піцерій. До початку літа компанія планує відкрити заклади "Scorini сімейна" в таких курортних містах, як Залізний Порт (Херсонська область) та Бердянськ (Запорізька область). Обидві точки працюватимуть на умовах франчайзингу. В лютому та березні партнери в Хмельницькому та Кривому Розі відкриють кав'ярні-піцерії, також Scorini Espresso Bar з'явиться у Херсоні. Крім того, в режимі очікування знаходиться заклади в Севастополі, Чернівцях та Гайсингу.

На сьогодні точки під брендом "Scorini сімейна" працюють у таких містах, як Київ, Житомир та Суми. Відкриття закладу у Сумах відбулося в грудні минулого року. "В перші дні функціонування закладу зал був переповнений, - розповів порталу Franchising.ua власник концепції Scorini Констянтин Корольков. - Людям дуже сподобалась атмосфера та наша фірмова піца. Деякі клієнти підходили до мене, дякували, і казали, що в Сумах нічого схожого ще не було. Найближчим часом ми плануємо освоїти ще один поверх приміщення, де розташована ця кав'ярня-піцерія, розширивши таким чином територію закладу".

На сьогодні мережа Scorini об'єднує 11 точок Scorini Caffe Punto, 7 Scorini Espresso Bar та три "Scorini сімейних". Головний акцент компанія робить на останні два формати.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015