Scorini продовжує розширеня мережі кав'ярень-піцерій. До початку літа компанія планує відкрити заклади "Scorini сімейна" в таких курортних містах, як Залізний Порт (Херсонська область) та Бердянськ (Запорізька область). Обидві точки працюватимуть на умовах франчайзингу. В лютому та березні партнери в Хмельницькому та Кривому Розі відкриють кав'ярні-піцерії, також Scorini Espresso Bar з'явиться у Херсоні. Крім того, в режимі очікування знаходиться заклади в Севастополі, Чернівцях та Гайсингу.
На сьогодні точки під брендом "Scorini сімейна" працюють у таких містах, як Київ, Житомир та Суми. Відкриття закладу у Сумах відбулося в грудні минулого року. "В перші дні функціонування закладу зал був переповнений, - розповів порталу Franchising.ua власник концепції Scorini Констянтин Корольков. - Людям дуже сподобалась атмосфера та наша фірмова піца. Деякі клієнти підходили до мене, дякували, і казали, що в Сумах нічого схожого ще не було. Найближчим часом ми плануємо освоїти ще один поверх приміщення, де розташована ця кав'ярня-піцерія, розширивши таким чином територію закладу".
На сьогодні мережа Scorini об'єднує 11 точок Scorini Caffe Punto, 7 Scorini Espresso Bar та три "Scorini сімейних". Головний акцент компанія робить на останні два формати.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...