МТІ поповниться новими брендами

Середа
11.01.2012
В цьому році компанія планує вивести на український ринок ще 2-3 мережі магазинів одягу
 

Група компаній МТІ, яка займається розвитком монобрендових магазинів взуття ("Інтертоп", Plato та Ecco) та одягу (Timberland и Marc O'Polo) оголосила про свій намір вивести в Україну ще 2-3 відомих бренди одягу. Зараз компанія веде переговори з цього приводу. МТІ є одним з провідних гравців вітчизняного роздрібного ринку торгівлі взуттям, а тому, досягнувши значних успіхів у цій галузі, вирішила зайнятися бізнесом у сфері одягу. Бренди, пропоновані компанією, орієнтовані на середній клас, частка якого, за прогнозами експертів, значно зросте в Україні цього року.

Групі компаній МТІ, яка була заснована в 1991 році, належить сьогодні 217 взуттєвих магазинів в Україні та 20 в Казахстані. Компанія займається розвитком взуттєвих брендів "Інтертоп", Plato, Kidditop, Ecco та Geox, а також мереж монобрендових магазинів Timberland і Marc O'Polo тощо. В Україні представлені також мультибрендові мережі магазинів одягу Urban United та Noa Noa, створення яких теж ініціювала компанія. Кілька років тому МТІ розвивала в Україні франчайзингову мультибрендову мережу магазинів взуття ЄВРОТОП. Окрім розвитку роздрібних мереж компанія займається продажем комп'ютерної техніки.