11.01.2012

МТІ поповниться новими брендами

В цьому році компанія планує вивести на український ринок ще 2-3 мережі магазинів одягу

Група компаній МТІ, яка займається розвитком монобрендових магазинів взуття ("Інтертоп", Plato та Ecco) та одягу (Timberland и Marc O'Polo) оголосила про свій намір вивести в Україну ще 2-3 відомих бренди одягу. Зараз компанія веде переговори з цього приводу. МТІ є одним з провідних гравців вітчизняного роздрібного ринку торгівлі взуттям, а тому, досягнувши значних успіхів у цій галузі, вирішила зайнятися бізнесом у сфері одягу. Бренди, пропоновані компанією, орієнтовані на середній клас, частка якого, за прогнозами експертів, значно зросте в Україні цього року.

МТІ, магазин одягу

В Україні компанія розвиває мережі магазинів "Інтертоп", Plato, Ecco, Timberland, Marc O’Polo, Urban United та Noa Noa.

Групі компаній МТІ, яка була заснована в 1991 році, належить сьогодні 217 взуттєвих магазинів в Україні та 20 в Казахстані. Компанія займається розвитком взуттєвих брендів "Інтертоп", Plato, Kidditop, Ecco та Geox, а також мереж монобрендових магазинів Timberland і Marc O'Polo тощо. В Україні представлені також мультибрендові мережі магазинів одягу Urban United та Noa Noa, створення яких теж ініціювала компанія. Кілька років тому МТІ розвивала в Україні франчайзингову мультибрендову мережу магазинів взуття ЄВРОТОП. Окрім розвитку роздрібних мереж компанія займається продажем комп'ютерної техніки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
МТІ поповниться новими брендами

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank