10.01.2012

Зарекомендувати себе на початку

Розмова про особливості роботи у рекламному бізнесі з директором київської рекламної агенції "Провентіс" Надією Невмержицькою

З Вашого досвіду, для рекламної агенції, яка тільки виходить на ринок, яка стратегія взаємовідносин з клієнтами є найбільш успішною?
Як правило, відносини лояльності між клієнтом і рекламною агенцією формуються не відразу. У випадку з компанією, яка тільки вийшла на ринок рекламного бізнесу, перед початком співпраці замовник уважно її вивчить, зробить невелике замовлення, оцінить його результати, а вже тоді буде діяти далі. Якщо його очікування будуть виправдані, агенція може очікувати в подальшому більш вигідні умови роботи. Тому для того, щоб отримувати хороші прибутки, потрібно спочатку належним чином зарекомендувати себе на ринку.

Надія Невмержицька, рекламна агенція, Провентіс, директор

Директор рекламної агенції "Провентіс" Надія Невмержицька

За моїми спостереженнями ринок реклами сьогодні переповнений. На ньому функціонує велика кількість агенцій. Однак багато хто з них майже не відрізняються один від одного, тому клієнту достатньо важко вибрати, до кого ж звернутися.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank