Фарбія обіцяє швидкі результати

Середа
28.12.2011
Рік розвитку по франчайзингу показав, що колор-студії окупаються за 1-2 місяці
 

Компанія, яка пропонує франчайзинг під ТМ "Фарбія", працює на українському ринку вже близько 15 років. Розвиток мережі колор-студій розпочався в травні 2007 року внаслідок ребрендінгу торговельних точок "Фінські фарби". Франчайзинговий проект компанія запустила рік тому. "На українському ринку фарби сьогодні точиться серйозна конкуренція, у сфері задіяно дуже багато граців, - розповів порталу Franchising.ua керівник мережі колор-студій "Фарбія" Максим Корочков. - Але тільки наша компанія розвиває франчайзингову мережу. В цьому напрямку ми стали піонерами". Щоб розпочати бізнес під ТМ "Фарбія", необхідно володіти інвестиціями в сумі від 100 до 150 тисяч гривень. "Окупність бізнесу залежить від того, наскільки активний партнер, та наскільки вдало підібрано місце для колор-студії, - розповідає Максим Корочков. - За умови наявності обидвох факторів точка окупається за 1-2 місяці".

Зараз на території України знаходиться 26 колор-студій під торговельною маркою "Фарбія". 17 з них працюють на умовах франчайзингу. В наступному році компанія запланувала відкриття ще 40 точок і вже намітила, що на початку року 5 з них розпочнуть свою роботу. Розвиток мережі відбуватиметься як за рахунок власних, так і франчайзингових точок. Крім того, у компанії немає вимог щодо кількості населення в місті, в якому бажає працювати франчайзі. За словами Максима Корочкова такі невеликі міста, як Дрогобич та Біла Церква, показали свою результативність на рівні з іншими.

"Клієнти мережі приходять до колор-студії для того, щоб отримати дизайнерське рішення та задовольнити свої естетичні потреби, - розповідає Максим Корочков. - Фарба у нашій справі служить лише інструментом. У своїй роботі не прагнемо монобрендовості, а намагаємося представити споживачу широкий асортимент продукції".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується