23.12.2011

Провокація відкриватиме бутіки

У зв’язку з розширенням асортименту компанія має намір перейти від острівкового формату до магазинного

Сьогодні PROVOKAЦІЯ в Україні пропонує своїм франчайзі відкрити в торговельному центрі острівну або пристінну торговельну точку площею від 5 до 30 м.кв. Проте незабаром компанія має намір відкривати цілі магазини. "Асортимент нашої продукції постійно зростає. Зараз вже є в наявності сумки, шапки, побільшав вибір толстовок. Скоро з'являться також штани та постільна білизна, - розповів порталу Franchising.ua мастер-франчайзі компанії "Провокація" в Україні Сергій Михнян. - Асортимент розширяється, отже вже можна відкривати невеличкі магазини. Тим більше, коли будуть штани, як мінімум, постане необхідність в примірочній. Компанія планує, що магазини, так само, як і острівки, відкриватимуться в торговельних центрах, де великий потік людей. Проте, тут також можливі варіації. Адже магазин, відкритий на головній вулиці столиці, окупиться так само добре як і той, що працюватиме в ТЦ".

точка провокації в материку київ метро осокорки

Колекції ТМ "Провокація" продаються обмеженим тиражем, а нові вироби з’являються кожні 2-3 тижні.

Нещодавно мережа магазинів "Провокація" в Україні поповнилася двома новими точками. 16 грудня в ТЦ "Материк", що на вул. Борщагівській 154, з'явився власний острівець компанії, а 18 грудня в Запоріжжі у ТЦ "Varus", що на вул. Північнокільцевій 10-А, розпочав свою роботу перший франчайзі. "Для відкриття торговельної точки в Запоріжжі було використане нове обладнання, яке зовсім недавно було впроваджене нашими російськими колегами, - розповідає Сергій Михнян. - У наступних відкриттях буде використовуватися не лише нове, але й старе обладнання. Все залежатиме від формату та вимог ТЦ". Також цього тижня відбудеться відкриття власного острівка в ТЦ "Променада" на Лук'янівці. Розширення по франчайзингу продовжиться у Вінниці, Сімферополі та Донецьку. Компанією вже досягнуто попередніх домовленостей з підприємцями з цих міст. Свою роботу франчайзингові точки розпочнуть після Нового Року.

Свій розвиток по франчайзингу в Росії компанія "Провокація" розпочала в 2010 році. За рік діяльності було відкрито більше 50 партнерських магазинів. Щоб відкрити магазин ТМ "Провокація" в Україні, підприємець повинен володіти інвестиціями в розмірі від 70 до 100 тисяч гривень. Окупитися бізнес обіцяє в термін від 2 до 5 місяців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Провокація відкриватиме бутіки

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank