Як краще розташовувати товари на прилавку

Четвер
22.12.2011
Розмова з Оленою Ромазановою, представником мережі точок прикрас з богемського кришталю ТМ BOHEMIAN
 

Як дизайн точок з продажу біжутерії впливає на успішність цього бізнесу? І чи впливає взагалі?
З нашої практики, успішність бізнесу напряму залежить від дизайну торговельної точки. В першу чергу, дизайн повинен відображати філософію бренду, з якою компанія вийшла на ринок, і яку намагається донести покупцеві. Розробляючи дизайн торговельних точок BOHEMIAN, ми намагалися донести до клієнта унікальність та витонченість нашого бренду, підкреслити його вишуканість та всі переваги кришталю.

Яка схема розташування продукції на прилавку сприяє кращому сприйняттю товару зі сторони покупця?

В процесі викладки товару нашої компанії ми використовуємо три головні принципи: міри (вітрини не повинні бути перевантаженими колекціями), індивідуальності колекцій (кожна колекція представлена в окремій вітрині, але вони гармонічно пов'язані між собою, та золотого перетину (як правило, виділяється основний та дорогий об'єкт, а решту прикрас на вітрині доповнюють та підкреслюють його, тим самим формуючи вишуканий сюжет вітрини). Кожна вітрина - це картина, яка, відповідно, потребує творчого та індивідуального підходу.

Яким повинен бути оптимальний асортимент торговельної точки з продажу біжутерії, щоб сприяти максимізації прибутків?

Найоптимальнішим є варіант, коли в точці представлені всі цінові ніші та вікові категорії. Так, наприклад, асортимент ТМ BOHEMIAN представлений сьогодні 5 напрямами, які заповняють 5 цінових ніш та охоплюють 5 вікових груп: BOHEMIAN ELITE, BOHEMIAN STEEL, BOHEMIAN Crystal, BOHEMIAN CHARMS, BOHEMIAN BABY. Проте в майбутньому ми маємо намір розширити асортимент новими цікавими напрямками.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014