21.12.2011

Majorica визначила цілі

У 2012 році компанія планує відкрити ще 7 франчайзингових магазинів

Компанія ТОВ "Майоріка", яка займається розвитком міжнародного ювелірного бренду Majorica, підвела підсумки своєї діяльності в цьому році. "Для Majorica в Україні 2011 рік був дуже результативним і показав цікаві перспективи ринку. Так, ми змогли оцінити хороші результати в Києві, були відкриті франчайзингові магазини в Донецьку та Сімферополі, - розповіла порталу Franchising.ua директор з розвитку компанії Оксана Караманець. - В цілому, ми задоволені результатами роботи Majorica в Україні і впевнені в перспективах розвитку мережі". В 2012 році компанія планує відкриття ще 7 франчайзингових магазинів.

Majorica, точка з продажу біжутерії

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

Пріоритетними для появи нових магазинів є Донецьк, Крим, Харків та інші регіони. "Також в наших планах продовження та розвиток співпраці, - стверджує Оксана Караманець. - Наші покупці вже змогли оцінити нові колекції ювелірних прикрас Majorica, які зараз можна придбати в Києві, Донецьку, Сімферополі та Білій Церкві".

Бренду Majorica вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Роздрібна вартість виробу – від 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank