21.12.2011

Majorica визначила цілі

У 2012 році компанія планує відкрити ще 7 франчайзингових магазинів

Компанія ТОВ "Майоріка", яка займається розвитком міжнародного ювелірного бренду Majorica, підвела підсумки своєї діяльності в цьому році. "Для Majorica в Україні 2011 рік був дуже результативним і показав цікаві перспективи ринку. Так, ми змогли оцінити хороші результати в Києві, були відкриті франчайзингові магазини в Донецьку та Сімферополі, - розповіла порталу Franchising.ua директор з розвитку компанії Оксана Караманець. - В цілому, ми задоволені результатами роботи Majorica в Україні і впевнені в перспективах розвитку мережі". В 2012 році компанія планує відкриття ще 7 франчайзингових магазинів.

Majorica, точка з продажу біжутерії

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

Пріоритетними для появи нових магазинів є Донецьк, Крим, Харків та інші регіони. "Також в наших планах продовження та розвиток співпраці, - стверджує Оксана Караманець. - Наші покупці вже змогли оцінити нові колекції ювелірних прикрас Majorica, які зараз можна придбати в Києві, Донецьку, Сімферополі та Білій Церкві".

Бренду Majorica вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Роздрібна вартість виробу – від 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Majorica визначила цілі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank