Середа
28.12.2011
Компанія розробила детальний план з відкриття турагенцій в Україні
 

TEZ TOUR - це туроператор, який працює на українському ринку туристичних послуг з 1994 року. В 2010 році компанія вирішила розвивати роздрібну мережу. Перша турагенція TEZ TOUR відкрилася у вересні в ТРЦ "Дрім Таун" міста Києва. За кілька місяців компанія розробила і франчайзингову пропозицію. "Роздріб став останнім етапом ланцюжка повного циклу туристичного процесу від компанії TEZ TOUR, - розповів порталу Franchising.ua комерційний директор компанії TEZ TOUR UKRAINE Аркадій Маслов. - У нас є офіси у більш ніж 20 країнах світу, які відправляють та приймають туристів, свої готелі та авіакомпанії. Планувалося, що власна роздрібна мережа дозволить поширити високу якість організації турів та прийому туристів і на продаж турів для кожного покупця". Сьогодні в мережі функціонує вже 13 агенцій, котрі знаходяться в Києві, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Севастополі та Запоріжжі. 9 з них працюють на умовах франчайзингу. Компанія планує відкрити в Україні 104 агенції. Вони розташовуватимуться у містах з населенням від 250 тисяч жителів. При цьому враховуватимуться такі фактори, як наявність в місті ТРЦ, кількість місць з високим трафіком населення, історія продажів туроператора TEZ TOUR в цьому місті та інші.

"Здійснюючи діяльність під брендом "Tez Tour Турагенція", партнер працює з бізнес-моделлю, яка перевірена часом і зарекомендувала себе як ефективний бізнес. При цьому підприємець отримує підвищену комісію на тури та має можливість отримувати підвищену комісію також від продажу крос-продуктів, наприклад таких, як страховка, - стверджує Аркадій Маслов. - Крім цього, франчайзер надає допомогу на всіх етапах роботи франчайзі: підбирає приміщення і персонал, пропонує дизайн-проект приміщення, проводить тренінги для нових працівників, контролює роботу агентств як самостійно, проводячи регулярні перевірки, так і за допомогою аутсорсингової компанії, що здійснює проект "Таємний покупець", а також маркетингову підтримку. Агенції-партнери підключені до всеукраїнського колл-центру компанії TEZ TOUR, а також мають доступ до онлайн-чату на сайті компанії, що дозволяє отримати додатковий потік туристів".

Основна вимога TEZ TOUR до франчайзі - це дотримання всіх стандартів і політик компанії. Що стосується фінансових вимог, то відкриття нової агенції вимагає від франчайзі інвестицій в орієнтовному розмірі від $12.000 до $17.000, з яких $5.000 припадає на паушальний внесок. Для того, щоб розпочати діяльність, франчайзі необхідно придбати або зняти в оренду приміщення в центральній частині міста з високим трафіком (автомобільним та/чи пішохідним).