Перспективи ринку послуг з доставки питної води в Україні

Понеділок
12.12.2011
Розмова з директором з дистрибуції IDS Aqua Service Олексієм Костильовим
 

Що Ви можете сказати про ринок HOD Україні?
На вітчизняному ринку послуг з доставки питної води HOD (home and office delivery - дослівно "доставка до дому та в офіс") є близько 100 гравців, представлених виробниками і дистриб'юторами, і їх кількість невпинно зростає, що вказує на високий інтерес до даного бізнесу. У той же час власне виробництво мають тільки близько 20 компаній. Український ринок питної води HOD знаходиться на стадії становлення. Перші компанії, які почали здійснювати доставку питної води в будинки та офіси в тарі ємністю 18,9 літрів, з'явилися в Україні на початку 90-х років, тоді як подібна послуга, приміром, у США надається вже близько ста років. Можна стверджувати, що ринок HOD США насичений вже на 95%. У той час, як на Україну насичення ринку HOD не перевищує 25-30%. В Україні споживається всього 35 л води HOD на людину в рік, у той час як в сусідній Польщі - 70 л, в Росії - 42 л. Але ці відмінності згладяться в найближчі три-п'ять років.

Як відрізняється розподіл послуги по регіонах і якими факторами обумовлюється? Яке покриття по офісах та домогосподарствах?

Якщо говорити про регіональні особливості, то послуга, насамперед, найбільш розвинена в столиці та містах - мільйонниках. Але з кожним роком ми спостерігаємо зростання ринку і в інших містах. На сьогоднішній день послугою вже охоплено більшість міст країни від 50-ти тисяч населення і більше. Мета, до якої ми йдемо - це покриття всіх населених пунктів з населенням 25 тис +. До основних факторів, які зумовлюють популярність сервісу, можу віднести наступні: екологічні - загальний екологічний стан в регіоні, якість водопровідної води місцевих водоканалів, наявність локальних альтернатив - бювети, колодязі, свердловини тощо; економічні - купівельна платоспроможність у регіоні, стан бізнес-середовища, активність безпосередньо самих операторів ринку HOD; демографічні - кількість і щільність населення. Рівень проникнення послугою в містах-мільйонниках становить в сегменті домогосподарств від 3 до 7%, сегмент корпоративної сфери насичений на 70%. Тому поле для розповсюдження послуги - просто неосяжне. І, повірте, попит на даний момент в деяких випадках перевищує пропозицію.

Чи є сезонність в бізнесі?

Сезонність в бізнесі доставки води практично не відчувається, проте при значних змінах температури в бік потепління або похолодання спостерігається збільшення споживання води, оскільки при жаркій погоді популярною стає охолоджена вода, а при холодній зростає вживання гарячих напоїв - чай, кава. Уповільнення продажів, як правило, спостерігається в містах - мільйонниках під час відпускних періодів (друга половина липня, серпень, перша половина вересня, січень). Всі інші періоди в році по сезонності не відрізняються.

найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016