30.11.2011

Огляд ринку магазинів одягу

Основні тенденції у сфері ритейлу одягу

Багатьох бізнесменів приваблює співпраця з відомими торговельними марками одягу. В цілому - це дуже виправдане рішення. Відомий бренд має сформовану репутацію, він знайомий споживачам, більше того - вже має своїх шанувальників. У результаті менше інвестицій доводиться вкладати в розкрутку та піар магазину: вже одна назва забезпечить вам покупців. Крім того, від імені великої компанії простіше домовитися з великими торговельними центрами, політика яких полягає в тому, щоб зібрати в своїх галереях найбільш популярні бренди і таким чином сформувати гарантований потік відвідувачів ТЦ. З новою маркою «увійти» в великий торговельний центр достатньо складно, чого не скажеш про відкриття фірмового магазину під відомим брендом.

Магазин другої лінії  ТМ Андрей Тан, дизайнерський одяг, лінія одягу, модна колекція, франчайзинг, a.Tan

Партнерство в Україні пропонують більше 200 брендів

Ринок одягу в Україні, незважаючи ні на що, залишається одним з найбільш динамічно розвиваються секторів економіки. Звичайно, кризи останніх років позначилися по-своєму і на ньому, проте для когось це стало причиною занепаду, а для інших - поштовхом до активного розвитку. Протягом 2010 року багатьом українським рітейлерам одягу вдалося відкрити понад десяток магазинів. В основному це компанії, що практикують франчайзинг в розвитку своєї мережі. Незалежному підприємцю вигідно відкривати магазин на умовах франчайзингу зважаючи на менші ризиків під час запуску бізнесу і «розкрученості» торговельної марки. Для компанії-власника бренду - це можливість збільшити продажі товару, не залучаючи для цього додаткових інвестицій. Багато закордонних і українські гравці ринку одягу практикують співпрацю з підприємцями. Назвемо кілька брендів, знайомих більшості українських покупців: Mango, Mexx, Savage, Tom Tailor, Broadway, Sela, Reserved, Cropp Town, House, Top Secret, Levi's, Springfield, woman'secret, Atlantic. Список можна продовжувати довго, адже партнерство в Україні пропонують більше 200 брендів. У когось це франчайзинг, в інших - співпраця на умовах комісії, а хтось називає партнерством. Тут можливі різні варіанти роботи - від надання повного концепту фірмового магазину до дилерства та продажу одягу бренду в своєму магазині.

Пріоритетними для більшості франчайзерів є українські мільйонники. Все більше компаній починають розглядати пропозиції про відкриття магазинів у містах від 150-200 тис. жителів. Оскільки в багатьох великих містах мережі вже присутні, міста поменше - «неоране поле» для роботи. Хоча навіть наявність магазину певного бренду у вашому місті ще не означає червоне світло для вас: часто є можливість паралельної роботи декількох точок.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank