ММГП виросте на 50 агенцій

Понеділок
05.12.2011
У наступному році Мережа Магазинів Горящих Путівок планує розширити свою франчайзингову мережу до 150 туристичних агенцій
 

"Мережа Магазинів Горящих Путівок" об’єднує сьогодні 100 офісів, розташованих по всій території країни. Протягом останніх півроку під торговельною маркою в Україні запрацювало 20 нових точок. "30% з цих агенцій були відкриті в рамках нового проекту у містах з кількістю населення менше 100 тисяч чоловік, - розповів порталу Franchising.ua директор центрального офісу ММГП в Україні Едем Аблякімов. - Протягом наступного року ми маємо намір розширити мережу 50 новими агенціями. Нові офіси відкриватимуться як у великих містах, так і в містах з населенням менше 100 тисяч. Кожна франчайзингова агенція володіє правом територіальної недоторканості, принцип якої ми враховуємо, коли розширюємо мережу".

Перший офіс "Мережі Магазинів Горящих Путівок" був відкритий в Україні в червні 2003 року. На російському ринку компанія присутня з 1998 року. Мережа зараз об'єднує туристичні агентства у всіх крупних містах країни і багатьох районних центрах. В 2009 році російська та українська мережі об'єдналися.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності