Понеділок
05.12.2011
Протягом року компанія націлена відкрити ще 30 дилерських магазинів з продажу ортопедичних товарів
 

Історія компанії "ВЕНЕТО" налічує вже 20 років діяльності на українському ринку ортопедичних товарів для здорового сну. На початку свого функціонування компанія виробляла переважно ортопедичні матраци, але завдяки постійній роботі відділу інновацій, асортимент продукції постійно розширювався і зараз налічує десятки моделей товарів різних категорій: від ортопедичних матраців і вже укомплектованих спалень до ковдр, подушок та диванів. На сьогодні в мережі функціонує 70 дилерських магазинів. Протягом року компанія має намір відкрити ще 30. "Найбільше нас цікавлять такі регіони, як Кіровоград та Луцьк, проте ми завжди відкриті до плідної співпраці з представниками і інших міст", - розповіла порталу Franchising.ua PR-менеджер компанії "ВЕНЕТО" Анна Мозгова.

В залежності від кількості населення в містах, в яких відкриваються франчайзингові магазини, компанія пропонує своїм партнерам різні формати магазинів, виходячи з доцільності площі (в великому місті це може бути магазин з площею 200 м², у малому – 18 м²). Окупається проект магазину ортопедичних товарів протягом першого року діяльності.

Для виробництва продукції ТМ "ВЕНЕТО" використовуються італійське обладнання та європейські технології. "Нашими постачальниками сировини є такі країни, як Італія, Німеччина та Бельгія, - розповідає Анна Мозгова. - Всі товари виготовляються з екологічно-чистих матеріалів, проходять багаторівневе випробовування відповідності якості та мають кілька сертифікатів та рекомендацій від поважних організацій. Окрім цього, унікальність наших пропозицій полягає в наданні дилерам вже укомплектованих магазинів. Тобто наші франчайзі вже на перших етапах мають змогу запропонувати своїм клієнтам повний спектр товарів, які можуть знадобитися для здорового сну – від подушки до повністю готової спальні".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується