Понеділок
28.11.2011
Компанія відкриватиме в Україні невеликі супермаркети "Мій магазин" площею не менш ніж 50 кв.м.
 

Компанія Metro Group розвиватиме в Україні мережу магазинів на умовах франчайзингу. Партнери компанії, які працюватимуть під ТМ "Мій магазин", звільнятимуться від сплати роялті та зобов'язуватимуться щомісячно закупляти продукти в мережі Metro Cash & Carry на суму не менше ніж 50 тисяч гривень. Франчайзингові точки матимуть площу не менш ніж 50 кв.м., а серед асортименту продукції буде не менше 500 позицій, 150 з яких належатимуть ТМ Metro. Перші партнерські магазини відкриються вже цього тижня у Соледарі та Сімферополі. Всього компанія має намір відкрити близько 10 таких магазинів, переважно на сході України. Подібні проекти Metro Group реалізувала на сьогодні у Польщі, Румунії та Болгарії. Зараз готується відкриття магазинів у Росії.

Свій розвиток в Україні METRO Cash & Carry розпочала у 2003 році з відкриття першого центру оптової торгівлі у Києві. З того часу інвестиції компанії у розвиток перевищують 476 млн. євро, а кількість робочих місць для українців, створених у 26 класичних магазинах METRO, двох "METRO базах" та головному офісі у Києві, нараховує 7.000.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується