LilaAroma: кожному ТЦ свій проект

Неділя
20.11.2011
Формат кожної франчайзингової точки компанія адаптовуватиме до вимог торговельного центру
 

Компанія "Ліла Арома", яка займається продажем натуральної тайської косметики, почала працювати на українському ринку в другій половині 2010 року. "Близько восьми місяців ми займалися налагодженням поставок необхідних для виробництва косметики інгрідієнтів та підбирали виробничі потужності", - розповів порталу Franchising.ua представник компанії "Ліла Арома" Олексій Дубровін. У серпні 2011 року перший острівок з косметикою LilaAroma відкрився на Даринку у Києві. Зараз компанія має намір розвивати мережу за рахунок власних та франчайзингових точок. Стійки з натуральною тайською косметикою з'являться спершу у містах мільйонниках, а потім - в інших населених пунктах з кількістю населення не менше 200 тисяч чоловік. Продукція продаватиметься в торговельних центрах та супермаркетах. Компанія пропонує своїм франчайзі 3 формати торговельних точок - острівки площею від 1,5 до 4 кв.м. Проте якщо формат якимось чином не відповідає вимогам того чи іншого торговельного центру, франчайзер безкоштовно розробляє новий проект та узгоджує його з ТЦ.

Рецептура та інгрідієнти косметики LilaAroma привозяться з Таїланду. Процес виробництва продукції відбувається в Україні. Завдяки цьому ціна косметики доступна для споживача, а сам бізнес підходить будь-якому підприємцю. "Мінімальний розмір інвестицій, необхідних для відкриття точки з продажу тайської косметики становить 18 тисяч гривень. Це, мабуть, одна з найдешевших франчайзингових пропозицій в Україні, - стверджує Олексій Дубровін. - У цю суму входить закупівля торговельного обладнання, 70% всього асортименту та оформлення точки. Фінансовий вихід з одного острівка становить в середньому 20-35 тисяч гривень в місяць. Якщо взяти до уваги те, що 50% отриманих коштів йде на закупівлю продукції, близько 3 тисяч - на оренду площі, та ще 3 - на зарплату продавцям, підприємець отримує як мінімум 6,5 тисяч гривень чистого прибутку. А отже, точка окупається вже за перші 3-4 місяці".

Деякі з позицій косметики ТМ LilaAroma ще зовсім нові для України. Це, наприклад, спеціальне масло для зняття макіяжу, яке під час контакту з водою перетворюється на молочко та глибоко очищає обличчя, не залишаючи на ньому жирної плівки, кавовий скраб, зроблений з натуральної арабіки, тощо. До складу продукції не входять рідкі парафіни та пропілен глюколю. В її основі - лише натуральні масла (авокадо, жожоба, горіх Макадамі, тощо).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано