Компанія "Ліла Арома", яка займається продажем натуральної тайської косметики, почала працювати на українському ринку в другій половині 2010 року. "Близько восьми місяців ми займалися налагодженням поставок необхідних для виробництва косметики інгрідієнтів та підбирали виробничі потужності", - розповів порталу Franchising.ua представник компанії "Ліла Арома" Олексій Дубровін. У серпні 2011 року перший острівок з косметикою LilaAroma відкрився на Даринку у Києві. Зараз компанія має намір розвивати мережу за рахунок власних та франчайзингових точок. Стійки з натуральною тайською косметикою з'являться спершу у містах мільйонниках, а потім - в інших населених пунктах з кількістю населення не менше 200 тисяч чоловік. Продукція продаватиметься в торговельних центрах та супермаркетах. Компанія пропонує своїм франчайзі 3 формати торговельних точок - острівки площею від 1,5 до 4 кв.м. Проте якщо формат якимось чином не відповідає вимогам того чи іншого торговельного центру, франчайзер безкоштовно розробляє новий проект та узгоджує його з ТЦ.
Рецептура та інгрідієнти косметики LilaAroma привозяться з Таїланду. Процес виробництва продукції відбувається в Україні. Завдяки цьому ціна косметики доступна для споживача, а сам бізнес підходить будь-якому підприємцю. "Мінімальний розмір інвестицій, необхідних для відкриття точки з продажу тайської косметики становить 18 тисяч гривень. Це, мабуть, одна з найдешевших франчайзингових пропозицій в Україні, - стверджує Олексій Дубровін. - У цю суму входить закупівля торговельного обладнання, 70% всього асортименту та оформлення точки. Фінансовий вихід з одного острівка становить в середньому 20-35 тисяч гривень в місяць. Якщо взяти до уваги те, що 50% отриманих коштів йде на закупівлю продукції, близько 3 тисяч - на оренду площі, та ще 3 - на зарплату продавцям, підприємець отримує як мінімум 6,5 тисяч гривень чистого прибутку. А отже, точка окупається вже за перші 3-4 місяці".
Деякі з позицій косметики ТМ LilaAroma ще зовсім нові для України. Це, наприклад, спеціальне масло для зняття макіяжу, яке під час контакту з водою перетворюється на молочко та глибоко очищає обличчя, не залишаючи на ньому жирної плівки, кавовий скраб, зроблений з натуральної арабіки, тощо. До складу продукції не входять рідкі парафіни та пропілен глюколю. В її основі - лише натуральні масла (авокадо, жожоба, горіх Макадамі, тощо).
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение
Копійочка
Чи є франшиза на магазин \"Копійочка\". магазин низьких цін, посуда, іграшки, битова химія и...