20.11.2011

LilaAroma: кожному ТЦ свій проект

Формат кожної франчайзингової точки компанія адаптовуватиме до вимог торговельного центру

Компанія "Ліла Арома", яка займається продажем натуральної тайської косметики, почала працювати на українському ринку в другій половині 2010 року. "Близько восьми місяців ми займалися налагодженням поставок необхідних для виробництва косметики інгрідієнтів та підбирали виробничі потужності", - розповів порталу Franchising.ua представник компанії "Ліла Арома" Олексій Дубровін. У серпні 2011 року перший острівок з косметикою LilaAroma відкрився на Даринку у Києві. Зараз компанія має намір розвивати мережу за рахунок власних та франчайзингових точок. Стійки з натуральною тайською косметикою з'являться спершу у містах мільйонниках, а потім - в інших населених пунктах з кількістю населення не менше 200 тисяч чоловік. Продукція продаватиметься в торговельних центрах та супермаркетах. Компанія пропонує своїм франчайзі 3 формати торговельних точок - острівки площею від 1,5 до 4 кв.м. Проте якщо формат якимось чином не відповідає вимогам того чи іншого торговельного центру, франчайзер безкоштовно розробляє новий проект та узгоджує його з ТЦ.

Ліла Арома, франчайзинг, франшиза, точка з продажу тайської косметики, Даринок

Мінімальний розмір інвестицій, необхідний для відкриття торговельної точки LilaAroma становить 18.000 гривень

Рецептура та інгрідієнти косметики LilaAroma привозяться з Таїланду. Процес виробництва продукції відбувається в Україні. Завдяки цьому ціна косметики доступна для споживача, а сам бізнес підходить будь-якому підприємцю. "Мінімальний розмір інвестицій, необхідних для відкриття точки з продажу тайської косметики становить 18 тисяч гривень. Це, мабуть, одна з найдешевших франчайзингових пропозицій в Україні, - стверджує Олексій Дубровін. - У цю суму входить закупівля торговельного обладнання, 70% всього асортименту та оформлення точки. Фінансовий вихід з одного острівка становить в середньому 20-35 тисяч гривень в місяць. Якщо взяти до уваги те, що 50% отриманих коштів йде на закупівлю продукції, близько 3 тисяч - на оренду площі, та ще 3 - на зарплату продавцям, підприємець отримує як мінімум 6,5 тисяч гривень чистого прибутку. А отже, точка окупається вже за перші 3-4 місяці".

Деякі з позицій косметики ТМ LilaAroma ще зовсім нові для України. Це, наприклад, спеціальне масло для зняття макіяжу, яке під час контакту з водою перетворюється на молочко та глибоко очищає обличчя, не залишаючи на ньому жирної плівки, кавовий скраб, зроблений з натуральної арабіки, тощо. До складу продукції не входять рідкі парафіни та пропілен глюколю. В її основі - лише натуральні масла (авокадо, жожоба, горіх Макадамі, тощо).

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank