Helen Doron: викладання на дому

П'ятниця
04.11.2011
Щоб стати франчайзі компанії, не обов’язково відкривати окремий центр
 

Новий франчайзі Helen Doron з Тернополя не відкривав окремого навчального центру: процес викладання проводиться в домашніх умовах. "Self-imployed - це окрема форма співпраці з франчайзі, яку в Україні ми практикуємо вперше, - розповіла порталу Franchising.ua національний координатор Helen Doron в Україні Віра Василівна Чуб. - Викладач отримав сертифікат, пройшов серію тренінгів та викладає тепер за методикою Helen Doron в себе на дому. Ця форма співпраці призначена для активних людей, які поки не володіють достатніми коштами для відкриття окремого центру, але мають хорошу кваліфікацію та бажання займатися такого роду бізнесом. Думаю, цей напрямок франчайзингової співпраці досить перспективний, і кількість бажаючих працювати на таких умовах буде зростати".

На сьогодні мережа шкіл англійської мови Helen Doron налічує вже 35 центрів по всій території України. Нові центри з'явилися в Івано-Франківську, Львові , Дніпропетровську, Білгород-Дністровську, Донецьку та Києві. Незабаром відкриється ще один центр відкриється в Миколаєві.

Протягом літнього періоду компанія Helen Doron провела серію тренінгів для викладачів шкіл мережі. Навчання відбулося в Києві, Одесі та Харкові.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності