В Ельдорадо повернулися до франчайзингу

П'ятниця
21.10.2011
Супермаркети побутової електроніки по франчайзингу відкриватимуться у містах з населенням від 20 до 200 тисяч чоловік
 

В 2006-2007 роках компанія "Ельдорадо" розширювала мережу за рахунок франчайзингових магазинів, проте з приходом економічної кризи діяльність франчайзі була зупинена. Зараз компанія повертається до франчайзингу, і пропонує співпрацю підприємцям невеликих міст з населенням від 20 до 200 тисяч чоловік. Відкрити бізнес під покровом популярного бренду тепер можна як "з нуля", так і будучи діючим оператором. Початок діяльності компанії "Ельдорадо" припадає на 1994 рік. На сьогоднішній день під цією торговельною маркою працює близько 80 супермаркетів побутової техніки у 34 містах країни.

"Торговельна стратегія компанії "Ельдорадо" включає в себе три головні канали реалізації продукції: оптовий, франчайзинговий та збут товарів у власних відділеннях мережі. Ми розуміємо, що з франчайзингом компанія стане сильнішою і укріпить свої позиції на ринку, тому зараз активно рухаємося в напрямку розвитку франчайзингу, - розповів порталу Franchising.ua Юрій Шикота, керівник департаменту франчайзингу компанії "Ельдорадо". - В планах "Ельдорадо" - відкриття франчайзингових точок у 60-65 населених пунктах країни, які відповідають вимогам щодо кількості населення".

Під брендом "Ельдорадо" на сьогодні працюють два франчайзингові магазини. Перший з них було відкрито 15 жовтня в у Вознесенську, що в Миколаївській області, другий - 21 жовтня в Горлівці, що на Донеччині. На наступних вихідних ще один франчайзинговий заклад запрацює в Одеській області в місті Арцизі. Компанія підписала договори із діючими операторами з інших міст, але їхні магазини запрацюють тільки після проведення реконструкції.

Для того, щоб стати франчайзі компанії "Ельдорадо", підприємцю необхідно інвестувати в бізнес від $30.000 до $120.000 та торгове приміщення площею від 250 до 1000 кв.м.