21.10.2011

Ринок кав’ярень: фактори впливу

Розмова з Генеральним директором компанії "Ресторанний консалтинг" Ольгою Насоновою

Від яких чинників на сьогодні залежить розвиток ринку кав'ярень в Україні?
Можна виділити три головні фактори, якими зумовлюються тенденції розвитку цього бізнесу. По-перше, зростання цієї частини ринку залежить безпосередньо від конкретних операторів. Коли в Україні тільки з'явилися перші кав'ярні, ринок почав рости завдяки тому, що такі компанії, як "Coffe Time", "Coffee House" та "Double Coffee" активно взялися за розвиток своїх мереж. По-друге, заповнення цієї ніші прямо пов'язане із наявністю вільних приміщень в прохідних місцях, адже розташована у спальному районі кав'ярня попитом не користуватиметься. І по-третє, кавовий бізнес залежний від активності пересувних операторів, таких як мобільні кав'ярні, продукція котрих не поступається за якістю напоям із стаціонарного закладу, але реалізовується за значно демократичнішими цінами.

Ольга Насонова, ресторанний консалтинг, франчайзинг, франшиза

Ольга Насонова - Генеральний директор компанії "Ресторанний консалтинг"

Наскільки прибутковий кавовий бізнес у порівнянні із іншими видами бізнесу у сфері громадського харчування?

Кав'ярня - це, як правило, менш вигідна справа у порівнянні з іншими концепціями закладів такого роду. Але, знову ж, успішність та рентабельність закладу залежить від конкретного оператора. Одні концепції більш прибуткові, інші - менш. Класичний формат кав'ярні для підприємця ризикованіший. Існує такий парадокс, що люди зазвичай відвідують цей заклад у цілях проведення переговорів, а не тому, що просто хочуть випити кави. Найбільш рентабельною є та кав'ярня, в якої менше від кав'ярні та більше від кафе. Тобто та, яка своєму відвідувачу може запропонувати не тільки випити кави, а ще й ситно поїсти.

Розмовляла Тетяна Малиняк

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank