17.10.2011

Переваги передсвяткового відкриття

Розмова з мастер-франчайзі компанії "Провокація" в Україні Сергієм Михняном

Чи впливає на успішність бізнесу під ТМ "Провокація" місяць відкриття магазину?
Оскільки перший заклад в Україні почав працювати лише на початку літа, я не можу зробити таких висновків стосовно нашої держави. Але, як на те вказує російська статистика, якщо відкривати магазин торгової марки "Провокація" в листопаді або грудні, він повністю окупиться вже до настання Нового Року. В період перед наближенням свят в компанії найвищий рівень продажів, адже футболку або толстовку з оригінальним написом купують з задоволенням і в якості подарунку. Влітку продукція також дуже добре розкуповується. В цю пору року спостерігається високий попит на футболки. Дещо гірші місяці стовно продажів – це вересень та жовтень. Проте, все ж суттєвої зміни щодо окупності бізнесу франчайзі в звязку з цим не відчує. В середньому, вкладення повертаються інвестору вже за перші 2-5 місяців роботи.

PROVOKAЦІЯ, франчайзинг, франшиза

Сергій Михнян - мастер-франчайзі компанії "Провокація" в Україні

Якій продукції український покупець віддає найбільшу перевагу?

Найбільшою популярністю користуються футболки. Саме вони становлять основну частину експресивного ассортименту компанії, і найкраще продаються. Дещо рідше покупці віддають перевагу білизні та аксесуарам. Останнім часом також активізувався новий напрям - толстовки. На сьогодні він представлений вже шістьма моделями. А взагалі - робота щодо розширення асортименту ведеться компанією беззупинно. .

Які вікові категорії населення охочіше купують продукцію ТМ "Провокація"?

Вік любителей "Провокації" - від 12 до 60 років, адже наш бренд нікого не залишає байдужим. За статистикою, люди віком за 40 років здіснюють близько 25% від загальної кількості продажів. Але, звісно, особливо великою популярністю бренд користується серед молоді. Крім того, продукцію «Провокації» полюбляють школярі, які побачивши стильні написи та нестандартні зображення на одязі, майже вмовляють своїх батьків здійснити ту чи іншу покупку.

Розмовляла Тетяна Малиняк

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Переваги передсвяткового відкриття

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank