Перспективи ринку автокрісел в Україні

Четвер
06.10.2011
Розмова з директором компанії "АвтоПапа" Артемом Канюкою
 

Наскільки вигідний продаж дитячих автокрісел в Україні?
Сьогодні ця ринкова ніша ще зовсім нова в нашій країні, але вже досить активно розвивається. АвтоПапа поки що є єдиним гравцем ринку, і, я впевнена, що навіть тоді, коли в сегменті запрацюють інші оператори, компанія залишиться першою і найбільш впізнаваною. В цьому головна перевага бізнесу, орієнтованого на продаж дитячих автокрісел. Однак, сегмент автобезпеки зовсім не підтримується державою, хоча у всьому світі, і навіть в сусідній Росії, ведеться активне пропагування дитячої безпеки на дорогах, а за порушення правил перевезення малюків батьки змушені сплачувати величезні штрафи. В Україні ж такого немає, мені здається, найближчим часом не буде.

Як часто батькам доводиться здійснювати повторну покупку, тобто, чи швидко дитина "виростає" зі свого крісла?

Візьмемо за приклад Німеччину. В цій державі 50 років тому виробили перше дитяче автокрісло, і на сьогодні зміна аксесуарів відбувається за класичним варіантом. Німці вважають, що дитяче автокрісло повинно відповідати віку дитини, її вазі та зросту. У них використовуються чотири групи крісел: "колиска", перша група, друга та третя. В нашій країні та інших державах, де автомобіль є не нормою життя, як в Німеччині, а предметом розкоші, батьки намагаються зекономити. І виробники дитячих автокрісел надають їм таку можливість, виробляючи аксесуари об'єднаної групи: "0+1" та "2+3". Крісло підходить одразу двом віковим категоріям, і батьки можуть здійснити повторну покупку лише один раз.

Крім дитячих автокрісел, у вашому асортименті є також електромобілі, велосипеди, візки. Як продаються ці товари?

З одного боку ми пропагуємо дитячу безпеку на дорогах, з іншого - активний спосіб життя. Батьки дуже часто подорожують з дітьми. Останні не можуть просто сидіти на місці, їм потрібно побігати, поїздити на велосипеді, тощо. Тому більшість батьків, які одного разу взяли дитяче автокрісло, згодом повертаються в магазин, щоб придбати велосипед, електромобіль або візок. Проте, найбільшим попитом серед додаткового товару користуються аксесуари для дитячої автобезпеки та комфорту малюка в автомобілі. 99 % батьків разом із кріслом купують як мінімум два таких вироби. Наші аксесуари для автокрісел унікальні, їх аналогу немає навіть в Європі. Це - виготовлені з льону подушечки, кладочки на ремені, килимки на переднє сидіння, тощо.

Розмовляла Тетяна Малиняк


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію