Вівторок
04.10.2011
Компанія вже втретє стане співавтором сюжетів відомої телевізійної програми
 

Компанія АВТОПАПА розпочала свою співпрацю з проектом "Сніданок з 1+1" влітку цього року. Першою спільною справою став сюжет про виробництво дитячих автокрісел та їхню перевірку в незалежній тестовій лабораторії в Німеччині. На наступному етапі співпраці була відзнята серія програм під назвою "Активний спосіб життя". "Всього в рамках проекту "Активний спосіб життя" було створено 6 сюжетів про автомобільні подорожі всієї родини. Відвідуючи цікаві місця для відпочинку герої час від часу відривалися від захопливого заняття та розповідали про те, наскільки важливою є дитяча безпека в автомобілі, - розповіла порталу Franchising.ua Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "Автопапа". - Зараз тривають переговори про продовження проекту. Мова знову йтиме про дитячу безпеку в автомобілі, але під яким соусом буде подана інформація - поки що невідомо".

Протягом кількох останніх місяців мережа магазинів автокрісел ТМ "Автопапа" поповнилася ще трьома франчайзинговими магазинами. Нові відкриття відбулися в Маріуполі, Одесі та Донецьку. Тепер в Україні працює вже 16 точок компанії, 15 з яких відкриті на умовах франчайзингу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності