Stephania: від каталогів до франчайзингу

Вівторок
04.10.2011
Компанія, що займається продажем італійської косметики, відкриватиме магазини по франчайзингу
 

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування двох відомих фінських косметичних брендів Lumene та Herbina на території лівобережній України. А шість років по тому прийняла рішення про вивід на український ринок нових брендів - відомих у всьому світі італійських торговельних марок. "Першою стала відома в Італії та інших країнах Європейського Союзу торговельна марка Bottega Verde. Нині під цим брендом працює багато франчайзингових магазинів в Італії, Іспанії, Швейцарії, а також вона є абсолютним лідером з продажів через інтернет та поштою. Однак косметику Bottega Verde ми обрали не тому, що вона популярна, а тому, що якісна, - розповів порталу Franchising.ua Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Потім ми прийняли рішення реалізовувати косметику, використовуючи систему каталогів, як це роблять такі відомі компанії, як Avon та Oriflame. А до Bottega Verde приєдналися ще три бренди: Frais Monde, Dorabruschi и Farmaceutici Dottore Ciccarelli". В 2010 році компанія вирішила перейти від системи каталогів до мережі франчайзингових магазинів під власною торговельною маркою Stephania і взялася за пошук потенційних франчайзі.

На сьогодні продукція компанії реалізовується в 20 сервісних центрах на території України, а до кінця року планується відкриття двох повноцінних магазинів. "У цьому році ми маємо намір відкрити дві власні точки, а з початку нового - взятися за франчайзингові, - розповів Роман Степанович. - Зараз нами вже ведуться переговори із трьома потенційними партнерами".

Косметика, яка пропонуватиметься в магазинах Stephania, належить до трьох основних цінових категорій: "мас-маркет", "мідл-маркет" та "преміум". Відкривати свої магазини компанія намірена в обласних центрах та в містах із кількістю населення від 200 тисяч чоловік. "Для нас головне - не кількість населення в місті, а його фінансова спроможність. Тому найбільш перспективними є ті міста, в яких знаходиться багато торговельних центрів", - стверджує Роман Степанович.