27.09.2011

Majorica йде в донецькі ТЦ

В жовтні франчайзі компанії відкриє два монобрендові магазини ювелірних виробів в Донецьку

Міжнародний ювелірний бренд Majorica, котрий в 2010 році вийшов на український ринок з допомогою мастер-франчайзингу, активно розвиває мережу. Перша точка була відкрита минулого року в ТЦ "Dream Town" у Києві. Нині компанія завершила переговори із франчайзі з Донецьку, і вже в жовтні партнером будуть відкриті два франчайзингові магазини. "Відкриття відбудуться в ТЦ "Донецьк сіті" та ТЦ "Декор Донбас", - повідомила порталу Franchising.ua директор компанії Majorica в Україні Тетяна Мелешко. - Крім цього, зараз компанія веде переговори із потенційними франчайзі з Харкова та Запоріжжя. Тож мережа розширюватиметься і надалі".

Majorica, франчайзинг, франшиза

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

Нещодавно в Majorica стартувала нова колекція ювелірних виробів. Прикраси можна придбати в Києві в ТЦ "Dream Town", а в жовтні - вже й у Донецьку.

Бренду Majorica вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Найнижча ціна виробу – 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків. За час роботи точки в Києві з’явилися і нова лояльна категорія покупців серед тих, для кого "Majorica" стала новинкою.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank