27.09.2011

Majorica йде в донецькі ТЦ

В жовтні франчайзі компанії відкриє два монобрендові магазини ювелірних виробів в Донецьку

Міжнародний ювелірний бренд Majorica, котрий в 2010 році вийшов на український ринок з допомогою мастер-франчайзингу, активно розвиває мережу. Перша точка була відкрита минулого року в ТЦ "Dream Town" у Києві. Нині компанія завершила переговори із франчайзі з Донецьку, і вже в жовтні партнером будуть відкриті два франчайзингові магазини. "Відкриття відбудуться в ТЦ "Донецьк сіті" та ТЦ "Декор Донбас", - повідомила порталу Franchising.ua директор компанії Majorica в Україні Тетяна Мелешко. - Крім цього, зараз компанія веде переговори із потенційними франчайзі з Харкова та Запоріжжя. Тож мережа розширюватиметься і надалі".

Majorica, франчайзинг, франшиза

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

Нещодавно в Majorica стартувала нова колекція ювелірних виробів. Прикраси можна придбати в Києві в ТЦ "Dream Town", а в жовтні - вже й у Донецьку.

Бренду Majorica вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Найнижча ціна виробу – 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків. За час роботи точки в Києві з’явилися і нова лояльна категорія покупців серед тих, для кого "Majorica" стала новинкою.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Majorica йде в донецькі ТЦ

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank