22.09.2011

Благовіст на шляху франчайзингу

Одна з найбільших агенцій нерухомості націлена розвивати франчайзингову мережу

Компанія Благовіст, заснована у 1993 році, на сьогодні є найбільшою в столиці агенцією нерухомості, яка налічує 10 філіалів, розташованих у різних районах Києва. Закріпивши свої позиції на ринку столиці, компанія вирішила розвиватися по франчайзингу. Благовіст - це не перша ріелторська агенція, яка вирішила розвивати франчайзинг в Україні. В 2008 році цю естафету розпочала російська компанія Хірш, в 2009 продовжила "Паркер енд Оболенський", а в 2010 своїм проектом Domik.net завершила "Планета Оболонь". Всі ці спроби потерпіли невдачу. Економічна криза, яка спричинила падіння попиту на нерухомість, демотивовувала потенційних франчайзі серйозно братися за такий бізнес. Сьогодні ж на ринку спостерігається значне покращення. Житло дешевшає, а отже - й попит на нього зростає. Чи надихне це потенційних франчайзі? Чи стане компанія Благовіст першим успішним франчайзером на ринку нерухомості? Згодом дізнаємось.

Нерухомість

В 10 філіалах АН "Благовіст", які діють в різних районах Києва, працює на сьогодні більше 880 співробітників.

"Ідея розвивати свою франчайзингову мережу виникла у нас досить давно, але ми бачили, що ринок ріелторських послуг ще не готовий до такої схеми роботи, - розповіла порталу Franchising.ua генеральний директор АН "Благовіст" Ірина Луханіна. – Наш франчайзі повинен розуміти які ще переваги, крім відомого бренду, він отримає в пакеті франшизи. А ми, зі своєї сторони, повинні були розуміти, що ми можемо запропонувати покупцям франшизи, і що можемо від них вимагати. Сьогодні компанія "дозріла" для цього кроку, і ми впевнені в його ефективності". На сьогодні компанія Благовіст чітко сформувала свої вимоги до потенційних партнерів. Для того, щоб стати франчайзі компанії, необхідно мати в наявності діючу агенцію нерухомості, кваліфікований персонал та офісне приміщення, або можливість інвестувати в його відкриття "з нуля".

Благовіст має намір розвивати мережу у великих містах. "Перш за все нас цікавлять представники міст-мільйонників. Наша головна мета – зробити бренд "Благовіст" відомим у всій країні, - розповідає Ірина Луханіна. - Оскільки саме у великих містах більш активний ринок нерухомості та більше можливостей для його розвитку і окупності, розпочати розвиток франшизи ми плануємо саме звідти. Проте ми пропонуємо своїм франчайзі дуже гнучкий підхід і будемо розглядати всіх претендентів в індивідуальному порядку. Оскільки кожен регіон нашої країни має свої особливості, а також – свої перспективи".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank