Неділя
18.09.2011
Одеська компанія-виробник вагового чаю та кави відкриє перший магазин в столиці
 

Компанія COFFETEA на українському ринку з'явилася в 2000 році. Її діяльність починалася із дистрибуції упакованого чаю та кави інших торговельних марок на території Одеської області. На сьогодні компанія вже протягом п'яти років займається ваговою кавою та чаєм, які продає під власною торговельною маркою. Під вивіскою бренду нині працює 50 власних та близько 30 франчайзингових магазинів. Більшість торговельних точок COFFETEA розташовується в Одеській, Миколаївській та Хмельницькій областях. Представлена компанія також в Севастополі, Маріуполі, Харкові, Рівному, Луцьку, Чернівцях, та у великій кількості районних центрів на зразок Ізмаїлу, Білгород-Дністровська, Охтирки, Вознесенську та інших. Найближчим часом мережа поповниться ще двома точками. 22 вересня новий франчайзинговий магазин відкриється в Маріуполі, а 27 - з'явиться і в столиці.

Своїх франчайзі компанія забезпечує безкоштовною рекламою, а за можливість працювати під логотипом торговельної марки вони нічого не сплачують. "Головний напрямок нашої діяльності - це продаж вагового чаю та кави. Користування франшизою поки що безкоштовне, оскільки зараз ми головним чином зацікавлені в розширенні мережі та збільшенні обсягів продажу", - розповів порталу Franchising.ua бренд-менеджер компанії Василь Матишак.

Відділення мережі можуть відкриватися у розрахунку одного магазину на 10.000 населення. Переважне місце розташування торговельних точок - торговельні центри та прикасова зона супермаркетів. Понад 80% магазинів знаходяться саме в ТЦ, хоча є також окремі магазини.

Щоб стати франчайзі компанії, необхідно володіти капіталом у розмірі 30.000 гривень та 4 кв.м. площі на території супермаркету. Вся вищезазначена сума йде на закупівлю необхідного обладнання та меблів. За умови вдало підібраного місця розташування та хорошого продавця бізнес окупиться вже протягом першого року.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва