18.09.2011

COFFEETEA вперше в Києві

Одеська компанія-виробник вагового чаю та кави відкриє перший магазин в столиці

Компанія COFFETEA на українському ринку з'явилася в 2000 році. Її діяльність починалася із дистрибуції упакованого чаю та кави інших торговельних марок на території Одеської області. На сьогодні компанія вже протягом п'яти років займається ваговою кавою та чаєм, які продає під власною торговельною маркою. Під вивіскою бренду нині працює 50 власних та близько 30 франчайзингових магазинів. Більшість торговельних точок COFFETEA розташовується в Одеській, Миколаївській та Хмельницькій областях. Представлена компанія також в Севастополі, Маріуполі, Харкові, Рівному, Луцьку, Чернівцях, та у великій кількості районних центрів на зразок Ізмаїлу, Білгород-Дністровська, Охтирки, Вознесенську та інших. Найближчим часом мережа поповниться ще двома точками. 22 вересня новий франчайзинговий магазин відкриється в Маріуполі, а 27 - з'явиться і в столиці.

coffetea, франчайзинг, франшиза, магазин чаю та кави, прилавок з чаєм

Асортимент, який пропонує COFFETEA, на 70% складається вагового чаю та на 30% із зернової кави. Чай купажується в Німеччині, ароматизована кава - в Бельгії, а класичні сорти обсмажуються в Україні.

Своїх франчайзі компанія забезпечує безкоштовною рекламою, а за можливість працювати під логотипом торговельної марки вони нічого не сплачують. "Головний напрямок нашої діяльності - це продаж вагового чаю та кави. Користування франшизою поки що безкоштовне, оскільки зараз ми головним чином зацікавлені в розширенні мережі та збільшенні обсягів продажу", - розповів порталу Franchising.ua бренд-менеджер компанії Василь Матишак.

Відділення мережі можуть відкриватися у розрахунку одного магазину на 10.000 населення. Переважне місце розташування торговельних точок - торговельні центри та прикасова зона супермаркетів. Понад 80% магазинів знаходяться саме в ТЦ, хоча є також окремі магазини.

Щоб стати франчайзі компанії, необхідно володіти капіталом у розмірі 30.000 гривень та 4 кв.м. площі на території супермаркету. Вся вищезазначена сума йде на закупівлю необхідного обладнання та меблів. За умови вдало підібраного місця розташування та хорошого продавця бізнес окупиться вже протягом першого року.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank