16.09.2011

Шоколадниця: Додатковий сервіс для кав’ярень

Розмова з директором мережі кав’ярень "Шоколадниця" Вадимом Височином

Як наявність мережі Wi-Fi та інших додатових послуг впливає на відвідуваність кав'ярні?
Дуже позитивно. Я вважаю, що додаткові послуги такого характеру на сьогодні є необхідністю. Цей безкоштовний сервіс приваблює клієнтів своєю зручністю, адже під час ділової зустрічі можна без перешкод вийти в мережу. Однак, Wi-Fi - це ще не межа можливостей. Так, приміром, в деяких відділеннях мережі, ми пропонуємо прокат нетбуків. Ця послуга користується великою популярністю відвідувачів, але представлена вона лише в трьох центральних кав'ярнях. Пояснюється це тим, що прокат нетбуків - сервіс, орієнтований в основному на бізнес-центри. А тому, коли мова йде про ТЦ, де в кав'ярні стоїть завдання обслужити більшу кількість клієнтів за одиницю часу, вводити таку послугу трохи нераціонально. В торговельних центрах - великий потік людей, і якщо відвідувачі почнуть засиджуватися за нетбуками, з'являться черги, а отже - й невдоволення клієнтів.

Шоколадниця, франчайзинг, франшиза, Вадим Височин

Директор мережі кав’ярень "Шоколадниця" Вадим Височин

Чи варто в кав'ярнях пропонувати розширене меню?

З нашого досвіду, просто торгівля продукцією типу "кава, чай і десерти" не задовільняє очікування відвідувачів, які хочуть також поїсти та випити алкоголю. Та й, якщо виходити із ціни оренди приміщення для кав'ярні, продавати лише каву та чай не вигідно. Для того, щоб отримувати хороші прибутки, а не йти в мінус, потрібно розширювати меню. Ми, наприклад, додатково запропонували своїм відвідувачам японські страви. В 50% кав'ярень "Шоколадниця" охочі можуть скуштувати суші на свій смак. Чому ми обрали саме суші-меню? Річ у тім, що компанії "Шоколадниця" в Москві належить мережа ресторанів японської кухні "Вабісабі". Так ось, рецептуру для своїх кав'ярень ми почерпнули саме звідти.

В який спосіб ще можна привабити клієнта?

П'ятирічний досвід нашої роботи говорить про те, що якість обслуговування та якість продукції - це найперший, найголовніший фактор формування лояльності з боку клієнта. Додаткові сервіси ж потрібні для того, щоб іти в ногу з часом. Адже навіть, якщо ви пропонуватимете навіть безкоштовний Wi-Fi та безкоштовні комп'ютери, а рівень обслуговування та якість продукції будуть незадовільними, люди до вас не приходитимуть.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Шоколадниця: Додатковий сервіс для кав’ярень

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank