Avanti відкриває франчайзингові двері

Вівторок
06.09.2011
До кінця 2012 року компанія буде у всіх містах з населенням від 500 тисяч
 

Компанія Avanti вийшла на український ринок у вересні 2001 року. Діяльність розпочиналася з невеликого відділення при меблевому магазині в Одесі. Через півроку роботи замість нього з'явився перший повноцінний магазин площею 500 кв.м. На сьогодні мережа Avanti представлена сімома власними точками в Києві, Харкові, Одесі, Миколаєві, Дніпропетровську та трьома франчайзинговими в Чернівцях, Івано-Франківську й Севастополі. До кінця року в планах Avanti - ще два магазини у західній та східній частині України. До кінця 2012-го компанія має намір бути представленою у всіх містах з населенням від 500 тисяч і більше.

З самого початку свого існування компанія співпрацювала лише з італійськими виробниками. "Італія - це батьківщина дизайну сучасних виробів для інтер'єру, тобто дверей та меблів. 90 % виробів на ринку або копіюють італійський дизайн, або зроблені в ньому. За якістю обробки та оздоблення Італія виступає в якості лідера серед інших країн світу", - розповідає Владлен Синишен, менеджер з розвитку компанії Avanti.

Франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: брендовий салон Avanti та розміщення продукції в мультибрендовому магазині. Повноцінний брендовий магазин розрахований на міста з населенням від 100 тисяч і більше. Підприємці, котрі бажають представляти торговельну марку в містах з населенням від 50 до 100 тисяч чоловік, можуть скористатися для цього невеликим відділення площею від 20 до 100 кв.м у мультибрендовому магазині. Відкриття точки у місті-мільйоннику надає франчайзі додаткові можливості. "Відкривши магазин у місті з населенням більше 500 тисяч, франчайзі отримує ексклюзивне право на розвиток мережі в цьому місті або, навіть, у всій області. Все залежить від того, наскільки близько до нього знаходяться інші населені пункти", - розповідає Владлен Синишен.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності