Avanti відкриває франчайзингові двері

Вівторок
06.09.2011
До кінця 2012 року компанія буде у всіх містах з населенням від 500 тисяч
 

Компанія Avanti вийшла на український ринок у вересні 2001 року. Діяльність розпочиналася з невеликого відділення при меблевому магазині в Одесі. Через півроку роботи замість нього з'явився перший повноцінний магазин площею 500 кв.м. На сьогодні мережа Avanti представлена сімома власними точками в Києві, Харкові, Одесі, Миколаєві, Дніпропетровську та трьома франчайзинговими в Чернівцях, Івано-Франківську й Севастополі. До кінця року в планах Avanti - ще два магазини у західній та східній частині України. До кінця 2012-го компанія має намір бути представленою у всіх містах з населенням від 500 тисяч і більше.

З самого початку свого існування компанія співпрацювала лише з італійськими виробниками. "Італія - це батьківщина дизайну сучасних виробів для інтер'єру, тобто дверей та меблів. 90 % виробів на ринку або копіюють італійський дизайн, або зроблені в ньому. За якістю обробки та оздоблення Італія виступає в якості лідера серед інших країн світу", - розповідає Владлен Синишен, менеджер з розвитку компанії Avanti.

Франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: брендовий салон Avanti та розміщення продукції в мультибрендовому магазині. Повноцінний брендовий магазин розрахований на міста з населенням від 100 тисяч і більше. Підприємці, котрі бажають представляти торговельну марку в містах з населенням від 50 до 100 тисяч чоловік, можуть скористатися для цього невеликим відділення площею від 20 до 100 кв.м у мультибрендовому магазині. Відкриття точки у місті-мільйоннику надає франчайзі додаткові можливості. "Відкривши магазин у місті з населенням більше 500 тисяч, франчайзі отримує ексклюзивне право на розвиток мережі в цьому місті або, навіть, у всій області. Все залежить від того, наскільки близько до нього знаходяться інші населені пункти", - розповідає Владлен Синишен.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується