Е-сигаретка: Електронним сигаретам потрібна соціальна реклама

Понеділок
22.08.2011
Розмова з керівником проекту компанії “Е-сигаретка” Владиславом Кметєм
 

Наскільки добре споживач знайомий із такою продукцією, як електронні цигарки?
Електронні цигарки - це товар, який сьогодні ще недостатньо відомий споживачеві. За нашими спостереженнями, у великих містах, тобто там, де людина має більший доступ до інформації, про електронні сигарети знає лише кожна п'ята людина. Щоб про цю продукцію дізналися, їй потрібна ефективна реклама. Сьогодні це - інтернет та телебачення. Дуже хорошою рекламою електронних цигарок на телебаченні стало те, що віце-прем'єр-міністр України Борис Колесніков закурив електронну цигарку після того, як у нього стався інфаркт і лікарі заборонили йому звичайні сигарети. Взагалі, соціальна реклама, в якій, скажімо, спортсмени, актори чи політики дають людям інформацію про те, що є такий вихід, такий варіант кинути згубну звичку, є дуже ефективною. Активна позиція публічних людей, а особливо представників влади, щодо того, що українцям варто дбати про своє здоров'я та почати кидати курити, завжди приносить позитивні результати. Українці, як відомо, одні з найактивніших курців у світі після греків та росіян, тому добре було б, якби ця тенденція пішла на спад.

Чи можна популяризувати продукцію через медичні заклади?

Звичайно. Серед наркологів у нас є клієнти, які дуже активно рекомендують електронні сигарети тим, хто хоче кинути палити. Ще один лікар, який з нами співпрацює, пропонує хворим на астму пацієнтам, що курять, перейти на електронний замінник. В Росії, наприклад, електронні сигарети дуже часто продаються в аптеках. Це так само популяризація. Адже коли людина бачить електронну сигарету в аптеці, вона, зазвичай, має більшу довіру до цієї продукції, бо розуміє, що та пройшла всі необхідні випробування, сертифікацію та схвалена Міністерством Охорони Здоров'я. В Україні ситуація трохи інакша. Є аптеки, які хочуть зараз з нами співпрацювати, але щоб налагодити цю співпрацю, потрібно пройти надто багато рівнів бюрократичної системи. А на це піде не менше року.

Які категорії населення є покупцями електронних сигарет?

Покупці електронних сигарет - це представники всіх вікових, соціальних та економічних категорій. Тобто це люди, які хоч раз в житті пробували курити звичайні цигарки, палять їх або збираються це робити, та ті, що хочуть допомогти комусь із своїх ближніх побороти цю звичку. Сюди відносяться і школярі, які тільки-но почали палити, і студенти, і люди середнього віку, і пенсіонери: всі, кого турбує питання паління - власного або своїх близьких. Єдине, що ми не продаємо продукцію неповнолітнім. Але якби неповнолітня дитина купила своїй мамі електронну цигарку, щоб та кинула курити, думаю, це було б непоганим подарунком. Оскільки ціни на цигарки починаються від двухсот гривень, її собі може дозволити і студент, який отримує стипендію, і пенсіонер з невеликою пенсією.

Який середній дохід може отримати одна точка продажу електронних сигарет в день?

Нормальний рівень продажу для однієї торгової точки становить 10 електронних сигарет в день. Вони, звісно, бувають різної цінової категорії - від 200 до 1000 гривень, але для того щоб точка була рентабельною цього достатньо. Я вважаю, що 10 сигарет в день можна продати у будь якому містечку України. Люди, які легко витрачають таку суму на похід в піцерію або в кіно, думаю, спокійно можуть дозволити собі витратити її на власне здоров'я. Крім цього, в кожній точці щодня купуються десятки а то й сотні змінних картриджів та флаконів з рідиною для електронних цигарок.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності