12.08.2011

Цінову політику диктує ринок регіону

Розмова з комерційним директором компанії SNACK house Альбертом Ованесовим

Чи потрібна стріт-фудам єдина цінова політика?
Єдина цінова політика може несприятливо позначитися на бізнесі. Якщо відкрити точку в якійсь віддаленій провінції та встановити там київські ціни, то зрозуміло, що продукцію ніхто не купуватиме. Франчайзі повинен вчиняти так, як йому диктує ринок регіону. Адже існує багато факторів, які зумовлюють регіональну варіацію цін: плата за оренду приміщення, зарплатня продавця, тощо. Проте цінова політика регіонів може і не відрізнятися: головне, щоб бізнес приносив людині прибуток.

Альберт Ованесов, SNACK house, франчайзинг, франшиза

Альберт Ованес - комерційний директор компанії SNACK house

Як SNACK house встановлює цінову політику в мережі?

Що стосується нашої компанії, то ми не намагаємося диктувати цінову політику регіонам. Франчайзі сам встановлює ціну, яка йому підходить, і ми в будь-якому випадку йдемо йому на зустріч. Точки, які відкриваються в Києві, незалежно від того, власні вони, чи франчайзингові, працюють за єдиною ціновою політикою. Якщо ж людина відкриває точку, наприклад, в Миколаєві і володіє ексклюзивною франшизою в Миколаївській області, тоді ми рекомендуємо їй встановити в регіоні однакові ціни.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Цінову політику диктує ринок регіону

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank