12.08.2011

Nuga Best в 70 містах

За шість років мережа демонстраційних салонів охопила всі регіони країни

Nuga Best - це торговельна марка корейської компанії "Nuga Medical Co., Ltd", що є світовим лідером з виробництва та продажу обладнання для профілактики й відновлення здоров'я. Заснована в 2002 році компанія на сьогоднішній день охоплює 3.500 салонів у 73 країнах світу. В Україну Nuga Best вийшла з допомогою мастер-франчайзингу у 2005 році. Протягом 6 років діяльності на вітчизняному ринку з'явилося 165 франчайзингових демонастраційних салонів, що розташувалися у 70 містах. Масажне обладнання Nuga Best почало використовуватися в провідних медичних клініках, діагностичних центрах і диспансерах України. Українські філії з'явилися і у ближньому зарубіжжі: близько 30 франчайзингових закладів нині працює в Білорусії, Болгарії,Польщі, Угорщині та Литві.

Nuga Best, франчайзинг, франшиза

Найпопулярніші товари ТМ "Nuga Best" - це масажне ліжко ціною 25.000 гривень та турманієвий килимок вартістю 4.000 гривень.

Для відкриття закладів Nuga Best обрала спальні райони. "Чому саме спальні райони? Тому що саме там люди піклуються про себе, про своє здоров'я, вирощують дітей. – розповідає головний дилер компанії Nuga Best в Україні Артур Комариця. – Наша концепція така, що всередині кожного свого салону ми хочемо відтворити домашній затишок та комфорт. Кожен відвідувач має змогу розслабитися і скористатися обладнанням, щоб перевірити, чи воно йому підходить". З часом, для того щоб спробувати себе в новому форматі та охопити нову цільову аудиторію, компанія планує вийти на торговельні центри.

Щодня середньостатистичний салон Nuga Best відвідує понад 300 зацікавлених. Перед тим, як здійснювати покупку, клієнт може кількаразово скористатися обладнанням, щоб перевірити на собі його оздоровчий ефект. "Компанія не ставить перед клієнтами обмежень. Користуватися безкоштовними послугами салону можна скільки завгодно. Людині потрібно дати час. Адже одній, щоб отримати результат, може знадобитися тиждень, іншій – два-три місяці, - коментує Артур Комариця. - Проте це аж ніяк не впливає на рівень прибутку. Близько 10 % відвідувачів згодом купують продукцію, а сам бізнес окупається протягом 6 місяців".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank