08.08.2011

Ріжок-Пиріжок: Курортні зони цікаві лише в сезон

Розмова з директором з розвитку мережі "Ріжок-Пиріжок" Леонідом Дорошом

Як змінюються продажі продукції стріт-фуду у курортних зонах після закінчення сезону?
Радикально! Іншими словами: курортні зони цікаві лише в сезон. Уявіть собі, якими можуть бути продажі будь-якого стріт-фуду у Гідропарку, наприклад, в листопаді? То ж в таких місцях доречно, при можливості, відкривати мобільні пересувні точки, які можуть бути оперативно згорнуті до іншого сезону або ж перевезені в інші місця.

Де краще відкривати точку стріт-фуду?

Стріт-фуд потрібно відкривати в тих місцях, де ваша цільова аудиторія присутня постійно і в великій кількості. Тому попередньо потрібно сформувати портрет споживача. Наприклад, щодо конусної піци, то однією з її переваг є зручність у вживанні „на ходу”. Тобто вона ідеально вписується у ритм мегаполісу – стрімкий, динамічний, з постійним браком часу. Звичайно, їсти „на ходу” не дуже корисно, але що поробиш – нині потрібно всюди встигати! Є ще й питання конкуренції. В спальних районах вона нижча, але й рівень продажів – також. То ж тут вже потрібно прораховувати рентабельність.

Чи ділиться попит регіонально?

Звичайно, попит має своє регіональне забарвлення. І головними чинниками тут є певні корінні уподобання, матеріальний статок людей та ритм життя. Наприклад, в Західній Україні є багато якісних страв карпатської кухні, які реалізуються за невеликою ціною. У більшості невеликих містечок ритм життя розміреніший, а тому дозволяє смачно перекусити в кафе. До того ж, люди тут дуже чутливі до ціни. Всі ці фактори потрібно враховувати.

Яка кількість пропозицій найоптимальніша для меню стріт-фуду?

Це питання аналізу та досвіду. Тобто ми можемо спочатку провести опитування з метою виявлення споживацьких уподобань і таким чином сформувати асортимент. Згодом, вже на основі досвіду, його можна підкоригувати. Також рекомендується періодично дивувати свої споживачів новими продуктами – це дозволить підтримувати цікавість до бренду протягом тривалого часу. Щодо конусної піци, то ми вже визначили оптимальний асортимент – це 5 позицій. У нас також є можливість пропонувати й інші варіанти начинки, але ми не поспішаємо.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Ріжок-Пиріжок: Курортні зони цікаві лише в сезон

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank