05.08.2011

Мілавіца біля дому

Розвинувши мережу до 70 фірмових магазинів в Україні, компанія починає орієнтацію на стріт-рітейл

Компанія Milavitsa працює над адаптацією своєї бізнес-моделі до умов українського ринку. Якщо раніше більшість брендових магазинів розташовувалися в торговельних центрах, то теперішня ситуація змушує шукати нові шляхи розвитку мережі. "Одним із найважливіших завдань, що стоять перед нашою компанією в Україні, є розвиток фірмових магазинів у стріт-ритейлі: перехід у формат так-званого "магазину біля дому", - коментує представник компанії-франчайзі "Бєлрегіонторг" Анатолій Железнов. - Компанія висуває своїм франчайзі чіткі умови співпраці, де пріоритет віддається ТЦ, але брак торгової площі класу "А" змушує нас вносити в бізнес певні корективи, які сприятимуть розвитку мережі".

Магазин білизни

Білоруська компанія Milavitsa постачає нижню білизну у 20 країн світу: Україна, Росія, СНД, прибалтійські країни, Польща, Чехія, Голандія, Німеччина, Великобританія та інші.

Мережа Milavitsa в Україні налічує 70 фірмових магазинів, що представлені у 22 обласних центрах та 7 невеликих містах. У своїй роботі компанія спирається на системних операторів, які вже мають кілька магазинів торговельної марки та хочуть відкривати нові. Так, найбільшому франчайзі компанії, ТД "Каміла", належить близько 50 магазинів.

На українському ринку франчайзингу компанія Milavitsa з'явилася в 2008 році, але вітчизняний споживач знайомий з нею ще з 90-х: тоді продукцію торговельної марки можна було знайти в Одесі та Харкові. Згідно із результатами дослідження, проведеного групою компаній Advanter Group, продукція ТМ "Мілавіца" займає перше місце за впізнаваністю споживачем серед аналогічних товарів.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank