Понеділок
01.08.2011
Перша франчайзингова точка компанії з’явилася в Харкові
 

Компанія "BREEZE Azmet" розвиває мережу торговельних точок з продажу товарів для здоров'я та краси. Головним продуктом торговельної марки є однойменні стимулятори зору. Особливість цих приладів для покращення зору полягає в тому, що серед подібної продукції вони єдині зареєстровані Міністерством Охорони Здоров'я України як медична техніка, що має лікувальний ефект. Сертифікувати продукцію вдалося завдяки налагодженій співпраці з медичними закладами. Коли BREEZE Azmet тільки вийшла на український ринок, компанія надала пристрої у користування кільком клінікам, які за два-три місяці повинні були зробити звіт про ефективність їх лікувальної дії. Після проведення клінічних досліджень, які принесли хороші результати, МОЗ визнало та зареєструвало продукцію.

BREEZE Azmet з 2004 році на українському ринку. Франчайзингова пропозиція з'явилася 2 місяці тому. Зараз до складу мережі входять 6 власних точок та одна франчайзингова. Перша франчайзингова точка нещодавно відкрилася у місті Харкові в ТЦ "Континент".

"Ми готові до співпраці у будь-якому місті, окрім Дніпропетровську та Запоріжжя, - розповідає комерційний директор компанії BREEZE Azmet Валерій Березняк. - Там ми розвиватимемо мережу за рахунок власних відділень. Одна з умов співпраці з франчайзі - це відкриття точок в містах з кількістю населення не менше 500 тис. Проте менші міста ми також не відкидаємо".

Компанія планує відкривати до 5 торгових точок в одному місті. Їхня кількість залежить від розвитку інфраструктури торговельних центрів. Так, у Донецьку, наприклад, існує лише 3 ТЦ, в яких можна розмістити подібні острівки з продукцією. Відповідно, й кількість точок в цьому місті буде невелика. В Києві ця цифра може сягнути 10.

"Наше найперше завдання - відкриття точок в обласних центрах та мегаполісах. Коли ця ніша буде заповнена - звернемося і до невеликих міст, - коментує Валерій Березняк. - Ми не обмежуємо себе в показниках. Чим більше відділень відкриємо - тим краще. Наші можливості дозволяють нам співпрацювати з будь-якою кількістю франчайзі: як із двадцятьма, так і з сотнею".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується