01.08.2011

BREEZE Azmet почав з Харкова

Перша франчайзингова точка компанії з’явилася в Харкові

Компанія "BREEZE Azmet" розвиває мережу торговельних точок з продажу товарів для здоров'я та краси. Головним продуктом торговельної марки є однойменні стимулятори зору. Особливість цих приладів для покращення зору полягає в тому, що серед подібної продукції вони єдині зареєстровані Міністерством Охорони Здоров'я України як медична техніка, що має лікувальний ефект. Сертифікувати продукцію вдалося завдяки налагодженій співпраці з медичними закладами. Коли BREEZE Azmet тільки вийшла на український ринок, компанія надала пристрої у користування кільком клінікам, які за два-три місяці повинні були зробити звіт про ефективність їх лікувальної дії. Після проведення клінічних досліджень, які принесли хороші результати, МОЗ визнало та зареєструвало продукцію.

Продавець BREEZE Azmet на своєму робочому місці, франчайзинг, франшиза

Продукція ТМ "BREEZE Azmet" доступна кожному: ціни на товари медичного призначення коливаються від 100 до 2000 гривень.

BREEZE Azmet з 2004 році на українському ринку. Франчайзингова пропозиція з'явилася 2 місяці тому. Зараз до складу мережі входять 6 власних точок та одна франчайзингова. Перша франчайзингова точка нещодавно відкрилася у місті Харкові в ТЦ "Континент".

"Ми готові до співпраці у будь-якому місті, окрім Дніпропетровську та Запоріжжя, - розповідає комерційний директор компанії BREEZE Azmet Валерій Березняк. - Там ми розвиватимемо мережу за рахунок власних відділень. Одна з умов співпраці з франчайзі - це відкриття точок в містах з кількістю населення не менше 500 тис. Проте менші міста ми також не відкидаємо".

Компанія планує відкривати до 5 торгових точок в одному місті. Їхня кількість залежить від розвитку інфраструктури торговельних центрів. Так, у Донецьку, наприклад, існує лише 3 ТЦ, в яких можна розмістити подібні острівки з продукцією. Відповідно, й кількість точок в цьому місті буде невелика. В Києві ця цифра може сягнути 10.

"Наше найперше завдання - відкриття точок в обласних центрах та мегаполісах. Коли ця ніша буде заповнена - звернемося і до невеликих міст, - коментує Валерій Березняк. - Ми не обмежуємо себе в показниках. Чим більше відділень відкриємо - тим краще. Наші можливості дозволяють нам співпрацювати з будь-якою кількістю франчайзі: як із двадцятьма, так і з сотнею".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank