28.07.2011

Провокація: в Україну з франчайзингом

Перший бутік ТМ Провокація днями з’явився в одному з Київських ТЦ

"Провокація" – це російський виробник одягу та аксесуарів, відомий своєю продукцією з оригінальними, провокаційними принтами. Маючи 4 власних магазини, в 2010 році компанія вирішила розвиватися за допомогою франчайзингу. Протягом першого року дії пропозиції на території Російської Федерації відкрилося 38 франчайзингових магазинів.

Магазин ТМ \

Ідея ТМ "Провокація" виникла в 2008 році в Росії. Головна мета концепції - допомогти людям вільно виражати свої емоції

3 дні тому перший брендовий бутік російської компанії з'явився і в Україні. Відкриття відбулося у місті Києві в ТЦ "Материк", що на Осокорках. Ініціатором виходу компанії на вітчизняний ринок став сам український франчайзі. "Мене разом із моїми компаньйонами дуже зацікавила концепція торговельної марки. Оскільки продукція бренду - дуже оригінальна, а матеріал – якісний, ми вирішили взятися за відкриття магазинів мережі в Україні. – розповідає франчайзі компанії, директор першого київського магазину ТМ "Провокація" Сергій Михнян. - На мою думку, успіх марки на вітчизняному ринку буде таким, як і на російському. Через місяць-два ми хочемо відкрити ще дві точки "Провокації". І потім, в залежності від того, як приживеться на ринку ця продукція, будуватимемо подальші плани щодо розвитку".

Одяг торговельної марки добре прижився на українському та російському телебаченні. Футболки "Провокації" носили учасники українського "Х-Фактора", російського телешоу "Дом-2", актори серіалів "Універ" та "Зайцев+1".

Принти "Провокації" можна побачити на футболках, олімпійках, білизні, сумках та годинниках. Над розробкою колекцій одягу та аксесуарів працюють дизайнери та ілюстратори. Кожна колекція випускається в обмеженому обсязі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank