Е-сигаретка: у франчайзинг великими кроками

Понеділок
11.07.2011
За 4 місяці розвитку на умовах франчайзингу мережа поповнилася 12 новими точками
 

Мережа магазинів електронних сигарет “Е-сигаретка” представлена на українському ринку з 2010 року. За цей час з'явилися 22 точки продажу продукції компанії, 12 з яких франчайзингові. Власні магазини компанія відкриває лише в Києві та Київській області, оскільки тут можна здійснювати безпосередній контроль над їхньою діяльністю. Франчайзинг дістався регіонам. Сьогодні це — Донецьк, Краматорськ, Ужгород, Полтава та Луцк. В маленьких містечках точок покищо немає. Але, як стверджує керівник проекту компанії “Е-сигаретка” Владислав Кметь: “Якщо наші партнери хочуть відкрити магазин в своєму містечку, ми не проти. Коли людина відчуває, що це буде прибутково, тоді чому б і ні?”

За чотири місяці дії франчайзингової пропозиції мережа значно зросла і продовжує рости. Найближчим часом очікується відкриття 3 нових точок у Херсоні. Ведуться переговори із представниками в Запоріжжі, Кривому Розі, Одесі та Рівному. “Незважаючи на те, що пропонувати співпрацю на умовах франчайзингу ми почали лише 4 місяці тому, зацікавленість франчайзі швидко росте. Якщо ми й далі будемо розвиватися такими темпами, то до кінця року в Україні може бути вже більше ніж 100 точок”, - розповідає керівник проекту компанії “Е-сигаретка” Владислав Кметь.

В Києві магазини мережі відкриваються в торгових центрах, тоді як в регіонах можуть розташовуватися в супермаркетах і навіть на ринках.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності