Ставка на хімічну чистку

Неділя
05.10.2008
За 11 років компанія „Ун Моменто” за допомогою франчайзингу зуміла побудувати найбільшу мережу у сфері послуг
 

Розвиватися по системі франчайзингу компанія Ун Моменто розпочала в 2004 році. На сьогоднішній день франчайзингова мережа хімчисток УнМоменто в Україні - це 56 пунктів прийому. Керівництво компанії ставить перед собою мету розбудувати мережу хімчисток на території всієї України, залучаючи до співпраці партнерів-франчайзі.

На подальший розвиток компанія налаштована досить оптимістично, аргументуючи це ростом реальних доходів населення України, покращенням якості життя громадян, та використанням нових матеріалів у виготовленні одягу. Зростаючий попит потрібно буде задовольняти.

Партнер-франчайзі, що бажає долучитися до мережі „Ун Моменто” повинен розраховувати на початкові інвестиції близько 50 тис. Євро, та мати у розпорядженні приміщення від 60 м.кв бажано в центральній частині міста. На повернення інвестицій франчайзі може очікувати від року до трьох. Франчайзер у рамках співпраці пропонує франчайзі постачання обладнання та витратних матеріалів, навчання, сервісну та рекламну підтримку.

Компанія „Ун Моменто” була заснована в 2006 році Вадимом Гуржосом и Дженнаро Бертолі, що зробили ставку на італійську технологію та передове обладнання, тоді коли приватні хімчистки тільки починали з'являтися. За словами Генерального директора компанії Світлани Юлдашевої, спочатку компанія задумувалася як сімейний бізнес, - це мала бути невелика пральня для обслуговування кількох фірм.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016