01.07.2011

Majorica: Влітку на ринку ювелірних виробів пора розпродажів

Розмова з директором компанії Majorica в Україні Тетяною Мелешко

Прикраси якої цінової категорії користуються популярністю в українського споживача?
Український споживач дуже різноманітний у своєму виборі. Зрозуміло, що найбільшою популярністю користуються прикраси середньої та низької цінової категорії. Але й на вироби класу luxury теж знаходиться свій покупець. При всій важливості цінового фактору, важливу роль для поцінувача прикрас відіграє якість, зовнішній вигляд прикраси, лояльність до бренду, а також рівень обслуговування.

Тетяна Мелешко - директор компанії Majorica в Україні

Чи властива ювелірному бізнесу сезонність?

Так, ювелірному бізнесу характерна певна сезонність, свої піки продажів. Такі піки припадають на щорічні планові свята: 8 березня, Новий рік, випускні. Крім цього, всі ми протягом року святкуємо дні народження, ювілеї, весілля та інші радісні події. Влітку ж, коли люди їдуть у відпустки, на ринку ювелірних виробів пора розпродажів, акцій та спеціальних пропозицій.

За яким принципом споживачі в основному обирають прикраси: керуючись улюбленим брендом, чи лише тому, що річ сподобалася.

Я вважаю, що на покупку ювелірного виробу впливають обидва фактори. Український покупець цінує якість виробу, дизайн, і, звісно, прагне за свої гроші отримати оптимальний товар. Віддаючи перевагу певному бренду, він всеодно керуєтесь власним смаком і шукає те, що сподобається саме йому, або людині, якій ця прикраса купується. З часом споживач вже знає, де можете знайти те, що підходить саме йому. Тому, на мою думку, головне завдання ювелірного бренду – здогадатися, чого хоче покупець, випередити його очікування і тим самим заслужити лояльність. І потім, це ж так приємно: прийти в магазин, де на тебе чекають і отримати саме те, чого бажаєш, та ще й, можливо, навіть, приємний сюрприз або подарунок, на який ти не сподівався.

Як формується асортимент товарів для франчайзі: самостійно чи спільно із компанією?

Кожен франчайзі Majorica отримує підтримку на всіх етапах становлення та роботи магазину. Як при першому замовленні товару, так і при кожному наступному, компанія надає кожному франчайзі рекомендоване замовлення товару, розроблене спеціально для конкретного магазину з урахуванням торгівельного устаткування, викладки і поточних залишків товарів. В таке рекомендоване замовлення франчайзі вносить всі необхідні, на його думку, корективи, після чого ми відправляємо його в Іспанію, де із POS-матеріалів виготовляються прикраси Majorica. Для нас, як для франчайзера, важливо забезпечити ефективну взаємовигідну співпрацю з нашими франчайзі. Ми націлені на довгострокові відносини, а тому у Majorica відсутні роялті, паушальний внесок і плани закупок для франчайзі. Це дозволяє йому самостійно формувати й планувати вартість замовлень та провадити свою діяльність у франчайзинговому магазині не оглядаючись на компанію і не будучи під її тиском.

Який формат франчайзингу зараз користується найбільшою популярністю: магазини-півострови і магазини-острови чи брендові бутіки? І чому так, на вашу думку?

Зараз найпопулярнішими є магазини-півострови та магазини-острови. Це безпосередньо пов'язано із ціновою політикою оренди в ТЦ. Брендовий бутік привабливий можливістю більш широко презентувати продукцію та комфортністю для відвідувачів. Обидва формати мають свої плюси. Щоб вибрати оптимальну площу, потрібно розглядати конкретний ТЦ і умови, на яких цей він готовий співпрацювати.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Majorica: Влітку на ринку ювелірних виробів пора розпродажів

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank