Majorica: Влітку на ринку ювелірних виробів пора розпродажів

П'ятниця
01.07.2011
Розмова з директором компанії Majorica в Україні Тетяною Мелешко
 

Прикраси якої цінової категорії користуються популярністю в українського споживача?
Український споживач дуже різноманітний у своєму виборі. Зрозуміло, що найбільшою популярністю користуються прикраси середньої та низької цінової категорії. Але й на вироби класу luxury теж знаходиться свій покупець. При всій важливості цінового фактору, важливу роль для поцінувача прикрас відіграє якість, зовнішній вигляд прикраси, лояльність до бренду, а також рівень обслуговування.

Чи властива ювелірному бізнесу сезонність?

Так, ювелірному бізнесу характерна певна сезонність, свої піки продажів. Такі піки припадають на щорічні планові свята: 8 березня, Новий рік, випускні. Крім цього, всі ми протягом року святкуємо дні народження, ювілеї, весілля та інші радісні події. Влітку ж, коли люди їдуть у відпустки, на ринку ювелірних виробів пора розпродажів, акцій та спеціальних пропозицій.

За яким принципом споживачі в основному обирають прикраси: керуючись улюбленим брендом, чи лише тому, що річ сподобалася.

Я вважаю, що на покупку ювелірного виробу впливають обидва фактори. Український покупець цінує якість виробу, дизайн, і, звісно, прагне за свої гроші отримати оптимальний товар. Віддаючи перевагу певному бренду, він всеодно керуєтесь власним смаком і шукає те, що сподобається саме йому, або людині, якій ця прикраса купується. З часом споживач вже знає, де можете знайти те, що підходить саме йому. Тому, на мою думку, головне завдання ювелірного бренду – здогадатися, чого хоче покупець, випередити його очікування і тим самим заслужити лояльність. І потім, це ж так приємно: прийти в магазин, де на тебе чекають і отримати саме те, чого бажаєш, та ще й, можливо, навіть, приємний сюрприз або подарунок, на який ти не сподівався.

Як формується асортимент товарів для франчайзі: самостійно чи спільно із компанією?

Кожен франчайзі Majorica отримує підтримку на всіх етапах становлення та роботи магазину. Як при першому замовленні товару, так і при кожному наступному, компанія надає кожному франчайзі рекомендоване замовлення товару, розроблене спеціально для конкретного магазину з урахуванням торгівельного устаткування, викладки і поточних залишків товарів. В таке рекомендоване замовлення франчайзі вносить всі необхідні, на його думку, корективи, після чого ми відправляємо його в Іспанію, де із POS-матеріалів виготовляються прикраси Majorica. Для нас, як для франчайзера, важливо забезпечити ефективну взаємовигідну співпрацю з нашими франчайзі. Ми націлені на довгострокові відносини, а тому у Majorica відсутні роялті, паушальний внесок і плани закупок для франчайзі. Це дозволяє йому самостійно формувати й планувати вартість замовлень та провадити свою діяльність у франчайзинговому магазині не оглядаючись на компанію і не будучи під її тиском.

Який формат франчайзингу зараз користується найбільшою популярністю: магазини-півострови і магазини-острови чи брендові бутіки? І чому так, на вашу думку?

Зараз найпопулярнішими є магазини-півострови та магазини-острови. Це безпосередньо пов'язано із ціновою політикою оренди в ТЦ. Брендовий бутік привабливий можливістю більш широко презентувати продукцію та комфортністю для відвідувачів. Обидва формати мають свої плюси. Щоб вибрати оптимальну площу, потрібно розглядати конкретний ТЦ і умови, на яких цей він готовий співпрацювати.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

популярне на форумі

DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

         Пользуюсь продукцией данной фирмы уже третий месяц! Хочу сказать, что очень довольна!...

22 коментар
остання 11.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

Девочки, я прочитала все «Дешели отзывы» и вот, что думаю по этому поводу. У вас всех...

22 коментар
остання 08.12.2013
DeSheli - осторожно, мошенники!

Дороговато, но того стоит. По своему опыту хочу сказать, что уж совсем дешевые средства покупать...

22 коментар
остання 29.10.2013
Экспетро! - новый формат ярких магазинов от ТМ Экспедиция

Добрый день, \"Экспетро\"! Какие условия франшизы? Интересуюсь для столицы Казахстана г.Астана....

1 коментар
остання 13.02.2013