Majorica: Влітку на ринку ювелірних виробів пора розпродажів

П'ятниця
01.07.2011
Розмова з директором компанії Majorica в Україні Тетяною Мелешко
 

Прикраси якої цінової категорії користуються популярністю в українського споживача?
Український споживач дуже різноманітний у своєму виборі. Зрозуміло, що найбільшою популярністю користуються прикраси середньої та низької цінової категорії. Але й на вироби класу luxury теж знаходиться свій покупець. При всій важливості цінового фактору, важливу роль для поцінувача прикрас відіграє якість, зовнішній вигляд прикраси, лояльність до бренду, а також рівень обслуговування.

Чи властива ювелірному бізнесу сезонність?

Так, ювелірному бізнесу характерна певна сезонність, свої піки продажів. Такі піки припадають на щорічні планові свята: 8 березня, Новий рік, випускні. Крім цього, всі ми протягом року святкуємо дні народження, ювілеї, весілля та інші радісні події. Влітку ж, коли люди їдуть у відпустки, на ринку ювелірних виробів пора розпродажів, акцій та спеціальних пропозицій.

За яким принципом споживачі в основному обирають прикраси: керуючись улюбленим брендом, чи лише тому, що річ сподобалася.

Я вважаю, що на покупку ювелірного виробу впливають обидва фактори. Український покупець цінує якість виробу, дизайн, і, звісно, прагне за свої гроші отримати оптимальний товар. Віддаючи перевагу певному бренду, він всеодно керуєтесь власним смаком і шукає те, що сподобається саме йому, або людині, якій ця прикраса купується. З часом споживач вже знає, де можете знайти те, що підходить саме йому. Тому, на мою думку, головне завдання ювелірного бренду – здогадатися, чого хоче покупець, випередити його очікування і тим самим заслужити лояльність. І потім, це ж так приємно: прийти в магазин, де на тебе чекають і отримати саме те, чого бажаєш, та ще й, можливо, навіть, приємний сюрприз або подарунок, на який ти не сподівався.

Як формується асортимент товарів для франчайзі: самостійно чи спільно із компанією?

Кожен франчайзі Majorica отримує підтримку на всіх етапах становлення та роботи магазину. Як при першому замовленні товару, так і при кожному наступному, компанія надає кожному франчайзі рекомендоване замовлення товару, розроблене спеціально для конкретного магазину з урахуванням торгівельного устаткування, викладки і поточних залишків товарів. В таке рекомендоване замовлення франчайзі вносить всі необхідні, на його думку, корективи, після чого ми відправляємо його в Іспанію, де із POS-матеріалів виготовляються прикраси Majorica. Для нас, як для франчайзера, важливо забезпечити ефективну взаємовигідну співпрацю з нашими франчайзі. Ми націлені на довгострокові відносини, а тому у Majorica відсутні роялті, паушальний внесок і плани закупок для франчайзі. Це дозволяє йому самостійно формувати й планувати вартість замовлень та провадити свою діяльність у франчайзинговому магазині не оглядаючись на компанію і не будучи під її тиском.

Який формат франчайзингу зараз користується найбільшою популярністю: магазини-півострови і магазини-острови чи брендові бутіки? І чому так, на вашу думку?

Зараз найпопулярнішими є магазини-півострови та магазини-острови. Це безпосередньо пов'язано із ціновою політикою оренди в ТЦ. Брендовий бутік привабливий можливістю більш широко презентувати продукцію та комфортністю для відвідувачів. Обидва формати мають свої плюси. Щоб вибрати оптимальну площу, потрібно розглядати конкретний ТЦ і умови, на яких цей він готовий співпрацювати.


популярне на форумі

DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

         Пользуюсь продукцией данной фирмы уже третий месяц! Хочу сказать, что очень довольна!...

22 коментар
остання 11.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

Девочки, я прочитала все «Дешели отзывы» и вот, что думаю по этому поводу. У вас всех...

22 коментар
остання 08.12.2013
DeSheli - осторожно, мошенники!

Дороговато, но того стоит. По своему опыту хочу сказать, что уж совсем дешевые средства покупать...

22 коментар
остання 29.10.2013
Экспетро! - новый формат ярких магазинов от ТМ Экспедиция

Добрый день, \"Экспетро\"! Какие условия франшизы? Интересуюсь для столицы Казахстана г.Астана....

1 коментар
остання 13.02.2013