05.07.2011

Франчайзинг – дітям

У США стало модно купувати дітям франшизи

Американський франчайзинг освіжив новий тренд: тепер батьки купують своїм неповнолітнім дітям франшизи. За несприятливих умов, які виникли на ринку праці країни, випускникам американських ВНЗ тепер складно знайти стабільну роботу. Така ситуація мотивувала батьків починати сімейний бізнес на умовах франчайзингу. За прогнозами експертів ця тенденція стане головним трендом наступного десятиліття.

В США першу франшизу можна отримати навіть в 5 років

На хвилі нового тренду Компанія FranChild, що рік тому була заснована у Флориді, запропонувала міні-франчайзинг для дітей віком від 5 до 15 років. За умовами компанії батьки разом з дітьми самостійно обирають товар для продажу. Це можуть бути свічки з бджолиного воску, екологічно чисте мило, ювелірні прикраси або одяг. Початковий внесок в бізнес становить 25 доларів. Юний франчайзі отримує взамін сертифікат компанії, що свідчить про початок бізнесу, візитні карточки, інструкції щодо того, як продавати і просувати свій товар на ринку, доступ до ресурс-центру «Моя перша франшиза» (маркетингову систему вартістю сімдесят п'ять тисяч доларів для створення упаковок за макетами замовника), знижки на матеріали й устаткування та підписку на розсилку новин, оновлення і форум компанії, котрий відкритий тільки для членів клубу. За додаткові 2 долари в місяць він може отримати також власну веб-сторінку свого бізнесу.

Засновники FranChild стверджують, що міні-франчайзинг не потребує значних витрат часу, і навіть дуже зайняті батьки можуть подарувати своїм дітям таку радість.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank