У пошуках знань

П'ятниця
01.07.2011
Про тенденції попиту на ринку загальноосвітніх послуг розповідає Віра Василівна Чуб, національний координатор мережі Helen Doron Early Englishв Україні
 

На Вашу думку, чи готові сьогодні батьки інвестувати в освіту своїх дітей?
Не можна не погодитися з тим, що англійську мову дитина може вивчати і в звичайній загальноосвітній школі. Проте, тут потрібно поставити питання про якість. Всі ми знаємо, на якому рівні часто викладається англійська у звичайних школах. З кожним днем ​​кількість пропозицій з боку різних центрів раннього розвитку дитини зростає, все більше дітей займаються в них. Батьки бачать самі, чують від своїх знайомих, що це добре, що це - якісно, ​​і їх лояльність підвищується, тоді вони вже готові вкладати гроші, адже розуміють, що отримають відповідний рівень знань.

Як Ви оцінюєте попит на навчання англійській мові зараз?
Останнім часом ми спостерігаємо тенденції до його активного зростання. У наших центрах по всій країні вже навчається більше 3 тисяч дітей, і ця цифра постійно збільшується. Що дуже важливо, ми бачимо попит на ці послуги і в зовсім невеликих містах. Так, наприклад, показовим у нас є центр англійської Helen Doron Early English в місті Южному - його населення всього лише 25 тисяч чоловік. Також зараз ми підписали договір і готуємо до запуску центр в Білгород-Дністровському, там проживає близько 60 тисяч населення.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності