Мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел та аксесуарів для безпеки та комфорту дитини в автомобілі "АВТОПАПА" активно розширюється на умовах франчайзингу. За останні кілька місяців мережа значно розрослася на Заході. Було відкрито п'ять точок в Хмельницьку, дві точки в Тернополі та відділення у Вінниці та Чернівцях. Почав працювати мобільний шоурум у Харкові.
"Дитячі автокрісла – це специфічний товар, до наявності якого потрібно звикнути. Тому зараз ми досить серйозно працюємо над розвитком бренду та розширенням знань батьків-автомобілістів. - стверджує Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "Автопапа".- Разом із "Сніданком з 1+1" ми знімаємо телевізійний проект про те, як правильно використовувати дитячі автокрісла та готуємо ексклюзивний матеріал про виробництво дитячих автокрісел і їхню перевірку в незалежній тестовій лабораторії в Німеччині. Ми не лише розвиваємо та популяризуємо наш бренд, але й намагаємось створити в Україні культуру використання дитячих автокрісел, так, як це є у Європі та у всьому світі."
Зараз мережа магазинів автокрісел ТМ "АВТОПАПА" налічує тринадцять точок, дванадцять з яких функціонують на умовах франчайзингу.
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение
Копійочка
Чи є франшиза на магазин \"Копійочка\". магазин низьких цін, посуда, іграшки, битова химія и...