АВТОПАПА навчатиме батьків

П'ятниця
01.07.2011
Разом із знімальною групою "Сніданку з 1+1" компанія готує телевізійний проект про дитячі автокрісла
 

Мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел та аксесуарів для безпеки та комфорту дитини в автомобілі "АВТОПАПА" активно розширюється на умовах франчайзингу. За останні кілька місяців мережа значно розрослася на Заході. Було відкрито п'ять точок в Хмельницьку, дві точки в Тернополі та відділення у Вінниці та Чернівцях. Почав працювати мобільний шоурум у Харкові.

"Дитячі автокрісла – це специфічний товар, до наявності якого потрібно звикнути. Тому зараз ми досить серйозно працюємо над розвитком бренду та розширенням знань батьків-автомобілістів. - стверджує Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "Автопапа".- Разом із "Сніданком з 1+1" ми знімаємо телевізійний проект про те, як правильно використовувати дитячі автокрісла та готуємо ексклюзивний матеріал про виробництво дитячих автокрісел і їхню перевірку в незалежній тестовій лабораторії в Німеччині. Ми не лише розвиваємо та популяризуємо наш бренд, але й намагаємось створити в Україні культуру використання дитячих автокрісел, так, як це є у Європі та у всьому світі."

Зараз мережа магазинів автокрісел ТМ "АВТОПАПА" налічує тринадцять точок, дванадцять з яких функціонують на умовах франчайзингу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано