Середа
29.06.2011
У Києві та Дніпропетровську очікується відкриття ще двох магазинів мережі
 

Компанія Welfare розширює власну мережу. Нещодавно відкрилися два нових магазини цього бренду. Перший з них розташувався в ТЦ "Муссон" м. Севастополя, інший – в ТЦ City Mall, що в Запоріжжі. Найближчим часом компанія планує відкрити ще кілька відділень мережі в столиці та поза її межами. Так, вже незабаром відкриється два нових магазини в Києві та Дніпропетровську.

"Зараз ми ведемо переговори про співпрацю на умовах франчайзингу. Деякі з них – уже навіть на стадії завершення. Але, важливішим завданням, яке ми ставимо перед собою тепер, є вдосконалення вже існуючих магазинів. Модернізація та розвиток мережі робить нас впізнаваними для клієнтів та цікавими для потенційних франчайзі. Це сприяє розвитку успішної франчайзингової мережі", - стверджує менеджер по розвитку та навчанню персоналу компанії Олександр Спека.

Компанія Welfare вже більше дев'яти років працює на українському ринку взуттєвої промисловості. З 2004 року розпочалося виробництво аксесуарів та супутніх товарів, і в продаж надійшли сумки, ремені та гаманці. Кожного сезону бренд пропонує своїм покупцям нову колекцію, яка налічує 800 моделей.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу