TUI забезпечить комфорт футбольним вболівальникам

Понеділок
20.06.2011
TUI Ukraine – тепер офіційний туроператор ФК “Шахтар" та "Євро-2012"
 

TUI Ukraine став офіційним туроператором ФК "Шахтар". Компанія взяла на себе організацію відправки вболівальників на виїзні матчі футбольної команди. А взимку та навесні вже були організовані офіційні чартери "Шахтаря" в Рим та Барселону.

В рамках підготовки до Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році TUI Ukraine стала офіційним партнером - агенцією з розміщення вболівальників та цільових груп UEFA. Щоб реалізувати даний проект, компанія активно співпрацює з багатьма українськими готелями, призначеними для прийому іноземних гостей.

На сьогоднішній день мережа "TUI спільно з "Галопом по Європах" налічує вже 72 відділення. Наступного місяця ще шість агенцій відкриються в Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі та Сімферополі. А до кінця цього року компанія планує збільшити кількість відділень мережі до 85.

Крім розширення мережі "TUI спільно з "Галопом по Європах" активно займається налагодженням співпраці з клієнтами та розширенням їхніх можливостей. Влітку цього року компанією була запущена рекламна кампанія "TUI – ваш експерт з відпочинку", в рамках якої проводяться тематичні тижні та акції, а також – запущена програма лояльності для постійних клієнтів TUI Friends.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію