П'ятниця
27.05.2011
... але касирів замінять сенсорними екранами
 

Активісти міжнародних організацій охорони здоров'я оголосили війну Рональду Макдоналду. Веселий клоун є незмінним символом мережі ресторанів швидкого харчування з 1963 року. Рональда звинувачують у пропаганді нездорової їжі серед дітей. Звернення до компанії, яке спонсорувала громадська група Corporate Accountability International, було опубліковано в якості реклами в цілу сторінку в найбільших газетах Нью-Йорка, Чикаго, Бостона, Сан-Франциско, Міннеаполіса і Балтімора напередодні річних зборів акціонерів McDonald's. У ньому містився заклик про припинення пропаганди нездорової їжі, випуску дитячого набору Happy Meal і використання образу клоуна Рональда.

Однак за те, щоб прибрати знаменитого клоуна, проголосували лише 6% акціонерів. "Рональд Макдональд - посланець марки ресторанів і він - символ доброго. Він не рекламує нездорову їжу для дітей", - заявили вони.

Відповідно до рейтингу агентства Omnicom, Рональд МакДональд входить в список з 2800 найбільш відомих споживачам символів товарних марок. У ньому він займає 2109-е місце. Його впізнають більше 99% споживачів "Макдональдса", і в цьому його сила, зазначає Кріс Андерсон, маркетинговий директор компанії.

Рональд не пішов у відставку - символ найбільшої американської мережі фаст-фудів залишається незмінним. А ось касирам в ресторанах може пощастити менше. У більш, ніж 7 тисячах європейських ресторанах, їх планується замінити сенсорними екранами. За допомогою цих пристроїв клієнт зможе зробити і оплатити замовлення. Стів Істербрук, глава McDonald's в Європі, є ініціатором введення нової системи. Він упевнений, що це дозволить скоротити час обслуговування одного клієнта до 3-4 секунд.

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's об'єднує понад 32 000 точок в 117 країнах світу, більшість закладів McDonald's у світі відкрито на умовах франчайзингу.


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015