24.05.2011

Хенд-мейд проблематичний для великої мережі

Розмова з директором мережі магазинів біжутерії та аксесуарів Casablanca Ігорем Пешко

Серед споживачів зараз користуються величезною популярністю хенд-мейд прикраси. Наскільки вигідно додавати в асортимент магазинів біжутерії такі вироби?
З досвіду роботи нашої компанії, великій мережі магазинів біжутерії набагато зручніше напряму працювати з виробниками, які підходять концепції нашої мережі, асортименту продукції в магазинах. Але у нас, наприклад, також є практика співпраці і з окремими майстрами, які створюють хенд-мейд прикраси. Але для великої мережі магазинів біжутерії це в більшості випадків трохи проблематично і незручно. Справа в тому, що необхідно забезпечити таким товаром всю мережу, а виробники хенд-мейд виробів зазвичай виготовляють невелику кількість примірників кожної моделі, роблячи ставку на ексклюзивність та оригінальність кожного прикраси.

Ігор Пешко - директор мережі магазинів біжутерії та аксесуарів Casablanca

Коли попит на біжутерію в українських споживачів найбільш високий?
Найбільш успішним місяцем з продажу є грудень - перед такими зимовими святами, як Новий рік, Різдво, дуже багато хто на подарунок своїм близьким купує саме прикраси з біжутерії. Взагалі перед будь-якими святами інтерес до біжутерії помітно зростає.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Хенд-мейд проблематичний для великої мережі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank