Вівторок
26.10.2010
В Україні почали роботу власні точки "Оранжевий слон", на сьогодні працюють також більше 60 франчайзингових
 

Компанія "Оранж Елефант Україна" почала відкривати в Україні окрім франчайзингових також власні магазини. В нашій країні працює офіційне представництво, перші точки почали роботу ще на початку 2009 року. Франчайзингова мережа з того часу розширилася до більш ніж 60 магазинів, а цього літа компанія почала відкривати в Україні і власні точки: 4 вже працюють в столиці та одна в Житомирі.

"Наявність власних точок дуже позитивно позначається на роботі всієї мережі, адже у нас є можливість передавати нашим партнерам досвід з власного роздрібу, впроваджувати новинки, відпрацьовувати асортимент, продажі", - розповідає директор компанії "Оранж Елефант Україна" Володимир Падун. - "До цього власні точки у нас працювали в Москві та Московській області, тепер є і на території нашої країни: у Києві, а також у Житомирі - щоб відстежувати роботу магазину не лише на столичному ринку, але й у менших містах. В планах до кінця року мати близько 10 власних точок".

Франчайзингова мережа "Оранжевий слон" налічує вже понад 60 точок, при цьому з компанією співпрацює близько 20 партнерів. У багатьох з них вже по декілька точок, у деяких по 4-5 магазинів "Оранжевий слон" і навіть більше.

"Зараз одне з наших головних завдань - збільшення популярності торговельної марки в Україні. Можу відзначити, що ТМ "Оранжевий слон" вже достатьньо добре впізнавана в Україні - про це говорить попит на наші продукти, який постійно збільшується, і помітно зріс з тих пір, як ми тільки з'явилися на українському ринку. Нам уже достатньо просто домовлятися з торговельними центрами: їх власники нас знають і в більшості своїй охоче йдуть назустріч", - розповідає Володимир Падун.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію