ММГП націлена на малі міста

Середа
18.05.2011
Зараз компанія робить акцент на відкриття офісів в невеликих містах з населенням до 100 тис. чоловік
 

Мережа Магазинів Горящих Путівок активно розвивається на території країни, і сьогодні об'єднує 79 офісів. 6 точок було відкрито вже у 2011 році. На досягнутому компанія зупинятися не збирається, і, як повідомила редакції директор центрального офісу Мережі Магазинів Горящих Путівок в Україні Альона Філіпенко, до кінця 2011 року планується розширити мережу до 180 офісів по країні. Річ у тому, що зараз компанія націлена на відкриття Магазинів Горящих Путівок в невеликих містах з населенням до 100 тис. жителів. Це можуть бути районні центри, СМТ тощо.

Наближається сезон відпусток - найактивніший час для туристичного бізнесу. У минулому році через офіси Мережі Магазинів Горящих Путівок поїхали відпочивати 14,5 тис. чоловік. Цього літа компанія має намір повторити і навіть перевищити цей результат. "Напередодні літнього сезону для офісів мережі магазинів горящих путівок організовуються різноманітні спільні акції з компаніями супутнього бізнесу, також для офісів набули чинності ще більш поліпшені умови по роботі з провідними туристичними операторами як за масовими туристичними напрямками, так і по турах до Європи, - розповідає Альона Філіпенко. - Все це сприяє як підвищенню комфорту відпочинку для наших клієнтів, так і удосконаленню умов роботи та співпраці з нами для наших партнерів".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності