Полтавські галушки накормлять Україну

Середа
11.05.2011
Акцент у розвитку територією країни мережі закладів "Полтавські галушки" планується ставити на франчайзинг
 

Вже місяць, як працює перший франчайзинговий заклад мережі "Полтавські галушки". Як повідомив власник мережі Віталій Жученко, компанія націлена на активний розвиток саме по франчайзингу і активно веде переговори з потенційними партнерами.

Перший власний заклад під назвою "Полтавські галушки" почав роботу три роки тому. Зараз мережа об'єднує три точки, одна з яких - франчайзингова.

"Наші фірмові страви - національна українська кухня: галушки та вареники, борщ тощо. Нашою великою перевагою є цінова політика - ми ставимо такі ціни, щоб люди могли їсти у закладах "Полтавські галушки" кожного дня. Для партнера-франчайзі бонус у тому, що концепція є достатньо демократичною і не потребує супердорогих меблів та оснащення. Головні вимоги - щоб все було чисто, акуратно, красиво, стильно та, звичайно ж, смачно", - розказує пан Віталій.

Найближчим часом відкриється ще один заклад у Полтаві, йдуть переговори щодо ще декількох міст. Віталій Жученко наголошує на тому, що жодних обмежень щодо міста, в якому працюватиме майбутній франчайзинговий заклад "Полтавські галушки" немає: "У кожному місті нашої країни є потреба у водночас якісному та недорогому закладі, в якому можна було б просто смачно поїсти і не одноразово, а робити це кожного дня".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015