Вже місяць, як працює перший франчайзинговий заклад мережі "Полтавські галушки". Як повідомив власник мережі Віталій Жученко, компанія націлена на активний розвиток саме по франчайзингу і активно веде переговори з потенційними партнерами.
Перший власний заклад під назвою "Полтавські галушки" почав роботу три роки тому. Зараз мережа об'єднує три точки, одна з яких - франчайзингова.
"Наші фірмові страви - національна українська кухня: галушки та вареники, борщ тощо. Нашою великою перевагою є цінова політика - ми ставимо такі ціни, щоб люди могли їсти у закладах "Полтавські галушки" кожного дня. Для партнера-франчайзі бонус у тому, що концепція є достатньо демократичною і не потребує супердорогих меблів та оснащення. Головні вимоги - щоб все було чисто, акуратно, красиво, стильно та, звичайно ж, смачно", - розказує пан Віталій.
Найближчим часом відкриється ще один заклад у Полтаві, йдуть переговори щодо ще декількох міст. Віталій Жученко наголошує на тому, що жодних обмежень щодо міста, в якому працюватиме майбутній франчайзинговий заклад "Полтавські галушки" немає: "У кожному місті нашої країни є потреба у водночас якісному та недорогому закладі, в якому можна було б просто смачно поїсти і не одноразово, а робити це кожного дня".
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...