Середа
27.04.2011
В Одесі відбулась презентація колекцій від українських дизайнерів Тетяни Земскової&Олени Ворожбит, Лариси Лобанової, Вікторії Гресь та Христини Бобкової
 

Компанія Yellow&Blue з нагоди відкриття нового бутика мережі організувала в Одесі презентацію колекцій від українських дизайнерів Тетяни Земскової & Олени Ворожбит, Лариси Лобанової, Вікторії Гресь та Христини Бобкової. Подія відбулася 9 квітня в театрі-ресторані Bernardazzi.

На зустріч з одеською публікою і потенційними клієнтами приїхали особисто представити свої роботи Тетяна Земскова, одеситка Лариса Лобанова, Вікторія Гресь, представник Христини Бобкової Єгор Кір'янов, а також генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week Володимир Нечипорук. Резиденти Українського Тижня Моди відповіли на запитання одеських ЗМІ незадовго до початку презентації. Спеціально для шанувальників вітчизняної моди представники мережі Yellow&Blue поділилися найближчими планами з розвитку мережі, а також розповіли про те що чекає одеських жінок у стінах бутіка Yellow&Blue за адресою вулиця Буніна, 22.

Серед гостей вечора можна було зустріти, як творчу інтелігенцію, так і одеський бомонд, редакторів модних журналів, які оцінили роботи українських дизайнерів, зазначивши, що не словами, а ділом, світ української моди доводить свою конкурентоспроможність на світовому ринку.

На завершення презентації був винесений дизайнерський торт, розроблений за спеціальним замовленням, що втілив у собі ідею мережі магазинів Yellow&Blue в кожній деталі. Таким чином, у всіх гостей була можливість не тільки побачити своїми очима, як виглядає українська мода сьогодні, а й спробувати її на смак.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Складіть вдалий прес-реліз /05.05.2008

Прес-реліз – це один з основних способів, завдяки якому ви зможете поширювати новини про свою компанію в засобах масової інформації.

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння