Середа
27.04.2011
В Одесі відбулась презентація колекцій від українських дизайнерів Тетяни Земскової&Олени Ворожбит, Лариси Лобанової, Вікторії Гресь та Христини Бобкової
 

Компанія Yellow&Blue з нагоди відкриття нового бутика мережі організувала в Одесі презентацію колекцій від українських дизайнерів Тетяни Земскової & Олени Ворожбит, Лариси Лобанової, Вікторії Гресь та Христини Бобкової. Подія відбулася 9 квітня в театрі-ресторані Bernardazzi.

На зустріч з одеською публікою і потенційними клієнтами приїхали особисто представити свої роботи Тетяна Земскова, одеситка Лариса Лобанова, Вікторія Гресь, представник Христини Бобкової Єгор Кір'янов, а також генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week Володимир Нечипорук. Резиденти Українського Тижня Моди відповіли на запитання одеських ЗМІ незадовго до початку презентації. Спеціально для шанувальників вітчизняної моди представники мережі Yellow&Blue поділилися найближчими планами з розвитку мережі, а також розповіли про те що чекає одеських жінок у стінах бутіка Yellow&Blue за адресою вулиця Буніна, 22.

Серед гостей вечора можна було зустріти, як творчу інтелігенцію, так і одеський бомонд, редакторів модних журналів, які оцінили роботи українських дизайнерів, зазначивши, що не словами, а ділом, світ української моди доводить свою конкурентоспроможність на світовому ринку.

На завершення презентації був винесений дизайнерський торт, розроблений за спеціальним замовленням, що втілив у собі ідею мережі магазинів Yellow&Blue в кожній деталі. Таким чином, у всіх гостей була можливість не тільки побачити своїми очима, як виглядає українська мода сьогодні, а й спробувати її на смак.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти