SPAR: Стати частиною великого

Вівторок
26.04.2011
Розмова з харківським франчайзі мережі супермаркетів SPAR Максимом Удовіченко
 

Які з Вашого досвіду вигоди франчайзингу в сфері продовольчих супермаркетів?
Франчайзинг в першу чергу мене привабив тим, що давав можливість стати частинкою чогось більшого - в даному випадку великої європейської компанії, величезної міжнародної мережі супермаркетів. Також мене дуже приваблювала можливість отримання товару за більш низькими цінами, внаслідок об'єднання обсягів закупівель для мережі на всій території Україні, що дозволяє бути більш конкурентоспроможним в порівнянні з іншими компаніями, що працюють у цій сфері.

У багатьох людей є уявлення про те, що якщо починати бізнес по франчайзингу, всю роботу хтось зробить за них. Перші питання, які виникають: а що вам дали? Обладнання, приміщення надали? За великим рахунком не дають нічого - надають можливість взяти. Від франчайзера ти отримуєш концепцію магазину, бізнес-процеси, обмін досвідом з іншими франчайзі. Але при цьому людина має сам цим скористатися. Франчайзинг дає популярність бренду, схеми роботи, напрацювання з постачальникам в єдиній мережі закупівель.

Ще один дуже важливий момент у франчайзингу продовольчих супермаркетів - private label, тобто власне виробництво товарів під своїм брендом. У SPAR, наприклад, такі виготовляються як в Україну, так і за кордоном. Виходить, що в ціну цих товарів вкладається тільки вартість самого продукту, без додаткової рекламної націнки, яка становить часом близько 30-40%. Товар власного бренду виходить дешевше, що вигідніше як для покупця, так і для власника супермаркету.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується