26.04.2011

SPAR: Стати частиною великого

Розмова з харківським франчайзі мережі супермаркетів SPAR Максимом Удовіченко

Які з Вашого досвіду вигоди франчайзингу в сфері продовольчих супермаркетів?
Франчайзинг в першу чергу мене привабив тим, що давав можливість стати частинкою чогось більшого - в даному випадку великої європейської компанії, величезної міжнародної мережі супермаркетів. Також мене дуже приваблювала можливість отримання товару за більш низькими цінами, внаслідок об'єднання обсягів закупівель для мережі на всій території Україні, що дозволяє бути більш конкурентоспроможним в порівнянні з іншими компаніями, що працюють у цій сфері.

Максимом Удовіченко - франчайзі мережі супермаркетів SPAR у місті Харків

У багатьох людей є уявлення про те, що якщо починати бізнес по франчайзингу, всю роботу хтось зробить за них. Перші питання, які виникають: а що вам дали? Обладнання, приміщення надали? За великим рахунком не дають нічого - надають можливість взяти. Від франчайзера ти отримуєш концепцію магазину, бізнес-процеси, обмін досвідом з іншими франчайзі. Але при цьому людина має сам цим скористатися. Франчайзинг дає популярність бренду, схеми роботи, напрацювання з постачальникам в єдиній мережі закупівель.

Ще один дуже важливий момент у франчайзингу продовольчих супермаркетів - private label, тобто власне виробництво товарів під своїм брендом. У SPAR, наприклад, такі виготовляються як в Україну, так і за кордоном. Виходить, що в ціну цих товарів вкладається тільки вартість самого продукту, без додаткової рекламної націнки, яка становить часом близько 30-40%. Товар власного бренду виходить дешевше, що вигідніше як для покупця, так і для власника супермаркету.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank